Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näppylä rinnassa, joka on muuttunut haavaumaksi ja on eri värinen

Vierailija
08.08.2008 |

olisko syytä käydä näyttämässä? En kyllä ole aivan varma, oliko näppylä alunperinkään kun nopeasti olen peilstä vilkaissut.

Se on nännin alapuolella, iho siinä on kurttuinen ja mustelman värinen. Ei siis varsinaisesti mitään näppyä, lievästi kohollaan vain.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sit vasta katsoin tarkemmin.

Vierailija
2/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli varsinaisesti näppyä ei tunnu, pelkästään toi läiskä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2486156.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin lohduttaa, että mulla on tuommoinen käsivarressa, ollut jo vuosia. Sille on joku nimi, jota en nyt muista, mutta siis kyseessä on vaaraton sidekudoskasvain.

Mutta varmista silti lääkäriltä.

Vierailija
4/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vähän aikaa ja tilalle tuli koholla oleva, ihankuin haavanestettä täynnä oleva iso kohouma. Nyt olen viikon katsellut tätä, tuntuu osalta ihoa eikä rinnoissa tunnu mitään outoa. Pitäisi varmaan varata aika lääkärille, mutta meneekö tämä nyt ihotautien puolelle vai minne?

Vierailija
5/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on vatsassa, yksi reidessä, yksi rinnassa. Kun se "neste" lähti pois ihan itsekseen, niin tilalle jäi vain sellainen lörppä pieni ihon värinen pussukka. En ole näyttänyt niitä lääkärille.

Vierailija
6/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleislääkäri, ihotauti..?

Vierailija
7/7 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihosyöpä voi ollakin (älä tästä säikähdä, niitähän on melko vaarattomiakin). Minä menisin ihotautilääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän