Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa millaista on olla hoikka?

Vierailija
10.05.2021 |

Mäkin niin haluaisin hoikemman olemuksen, mut kun syöminen on niin kivaa ja ruoka hyvää. Voisin saada motivaatiota jos kerrotte miten ihanaa se on? Varsinkin te jotka olette ennen olleet ylipainoisia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/57. Just passeli.

Olin vuosia 44-46 kokoinen. Mies jätti, talous supertiukalle

Söin joka 2 vko puuroa, sillä toisellakin viikolla usein.

Laihduin nopeasti 36 kokoon, nyt 38, en ole hoikka.

Olen 40+. Lihon hyvin nopeasti.

Vierailija
42/46 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama paino viimeiset 10 vuotta, nyt 165/49. Olin teininä 65kg ja tunsin kropassani hyvin epämukavaksi, mikä johtui paljolti siitäkin, etten ollut hyvässä kunnossa.

Sanalla sanoen hoikkuuteni tuntuu ihanalta ja juuri minulle sopivalta olotilalta. Samat vaatteet ovat sopineet päälleni vuosikaudet, eikä mene rahaa uusiin. Olen energinen ja fyysisesti hyvässä kunnossa, ja kaikki liikunta tuntuu kevyeltä ja vaivattomalta. Rakastan juoksemista ja juoksussa tuntuu heti, jos tulee kilokin lisää. Joten jo kehon fiilis ohjaa todella paljon, että osaan pitää painoni samana. En ole ikinä tarvinnut kuureja ja aina on varmuus, että vanha kesämekko mahtuu päälle :)

Olen ollut hyvin onnekas pysyessäni terveenä. Syön paljon, täysin kasvipohjaisesti ja joka päivä illalla pieni herkku (kuivattuja viikunoita, itse tehtyjä pähkinäkeksejä yms.)

Tuota.. eikö tuo ole jo alipainon puolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon treenattu 170/55. Vuosi sitten paino nousi muutaman kilon, kun korona alkoi ja treeni jäi joksikin aikaa. Oli kyllä ahdistavaa olla, kun ei viihtynyt yhtään omassa kropassa. Onneksi kesä ja kuntoilu vei kilot, enkä enää toiste aio samaan jamaan joutua.

Vierailija
44/46 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut varsinaisesti ylipainoinen, mutta mitoissa 170/70 olin oikeasti melko tuhdissa kunnossa. Itsellä kilot kerääntyy vain keskivartaloon ja oikein hävetti se maha, ihan kuin olisi ollut viidennellä kuulla raskaana. Kumartuminen oli vaikeaa, kun maha oli tiellä. Ja vaatteet puristi. Laihdutin 10 kg ja ero entiseen on valtava. Maha katosi, mahduin taas s-koon vaatteisiin. Oma olo nyt niin paljon parempi!

Tuntuu etten enää tarvitsekaan niin paljon ruokaa kuin aiemmin, joten olen pysynyt hoikkana melko luonnostaan. Välillä tulee syötyä enemmän mutta sitten syön muutaman päivän ajan taas kevyemmin. Paino on pysynyt viimeiset pari vuotta +-2 kg.

Vierailija
45/46 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan tämä on. Oon tosin aina ollu hoikka poislukien raskausaika milloin paino nousi melkein 30kg. Lähti kyllä nopsaan pois.

Voin juosta ja pyöräillä ja ostaa mitä vaan vaatteita. Voin mennä mieheni syliin istumaan ja tunnen itseni nätiksi. Jaksan tehdä pihatöitä ja muita mökkihommia hengästymättä. Portaiden kipuaminen on sujuvaa kun ei ole ylimääräistä löllöä. On hyvä olla tässä kropassa ja voin syödä välillä niitä herkkujakin kun arkiruoka on terveellistä ja ravitsevaa, ihan perus kotiruokaa missä on aina kyllä kasviksia mukana.

Vierailija
46/46 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama paino viimeiset 10 vuotta, nyt 165/49. Olin teininä 65kg ja tunsin kropassani hyvin epämukavaksi, mikä johtui paljolti siitäkin, etten ollut hyvässä kunnossa.

Sanalla sanoen hoikkuuteni tuntuu ihanalta ja juuri minulle sopivalta olotilalta. Samat vaatteet ovat sopineet päälleni vuosikaudet, eikä mene rahaa uusiin. Olen energinen ja fyysisesti hyvässä kunnossa, ja kaikki liikunta tuntuu kevyeltä ja vaivattomalta. Rakastan juoksemista ja juoksussa tuntuu heti, jos tulee kilokin lisää. Joten jo kehon fiilis ohjaa todella paljon, että osaan pitää painoni samana. En ole ikinä tarvinnut kuureja ja aina on varmuus, että vanha kesämekko mahtuu päälle :)

Olen ollut hyvin onnekas pysyessäni terveenä. Syön paljon, täysin kasvipohjaisesti ja joka päivä illalla pieni herkku (kuivattuja viikunoita, itse tehtyjä pähkinäkeksejä yms.)

Tuota.. eikö tuo ole jo alipainon puolella?

BMI:ta katsoessa kyllä, mutta kropalleni juuri sopiva paino. Terve olen.

-Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi