Sushi
Sushi näyttää hyvältä ja haluaisin innostua siitä. Olen maistanut vain kaupan valmissushia monta vuotta sitten. Ei ollut hyvä kokemus. Haluaisin kokeilla oikeaa sushiravintolaa missä ruoka olisi tuoretta. Mitä suosittelisitte, että kannattaisi maistaa ensikertalaisena? Onko jotain hyviä ravintoloita joita suosittelette (Turun alueella)? Käyttäydytäänkö sushiravintolassa jotenkin eri tavalla ja katsooko joku oudosti jos en käytä syömäpuikkoja?
Kommentit (31)
Jos aletaan vähän miettiä terveyttä ja hintoja niin lohipalan saat kaupasta kalatiskiltä kypsänä. Mikäli et osaa laittaa kalapalaa uunissa tai pannulla ja kaataa päälle riisiä ja soija pullosta makua niin voit syödä lohen raakana siitä vaan sitähän sinun sushisi on. Muuten mangoja voi ostaa hedelmä tiskiltä mutta myös lasten pilttipurkissa 80 cnt. Nyt kun niin rakastatte suomea alkaa kesäkausi syksyllä sitten tietysti ostatte kaikkea Suomessa tuotettua että rahaa jää Suomeen eikä niin.
Keitä riisiä ja heitä raaka kalanpala päälle, saat sushia 2€ kg.
Vierailija kirjoitti:
Keitä riisiä ja heitä raaka kalanpala päälle, saat sushia 2€ kg.
Unohdit riisin maustamisen kokonaan.
Soijakastike,wasabi,inkivääri mukana on hyvää.
Karsastan kyllä raakaa kalaa,en halua loisia.
Olen kotona kypsentänytkin kalan.
Vierailija kirjoitti:
Soijakastike,wasabi,inkivääri mukana on hyvää.
Karsastan kyllä raakaa kalaa,en halua loisia.
Olen kotona kypsentänytkin kalan.
Sushiin käytetään lohta, josta ei saa loisia.
Sushi panda ja sitten kauppahallissa oleva, en nyt muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Sushi panda ja sitten kauppahallissa oleva, en nyt muista nimeä.
Sushi Pandasta olen minäkin kuulut hyvää. Buffetit kiertäisin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Manhattanin S-Marketissa on take away sushimesta. Tekevät sitä mukaa lisää miten ihmiset ottaa siitä eli ei vanhene kauaa tiskillä. Annos kasataan itse ja maksu painon mukaan.
Ja maksat riisistä 25e/kg
Sushi on aika ravintoarvotonta. Makukaan ei hivele ainakaan omia makunystyröitä. Menee pienenä annoksena joskus kerran vuoteen.