Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei koskaan kehuta

Vierailija
10.05.2021 |

Minua ei koskaan kehuta tai kannusteta. Ei sillain, että minua häiritsisi tai että vaatisin pelkkiä kehuja koko ajan, mutta kukaan ei koskaan kehu minua. Olen todella taiteellinen ja hyvä monessa asiassa, jo valmiiksi. En halua olla ylimielinen, mutta näin se vain on. Omasta mielestäni ihan nätti, mutta sehän on vain mun mielipiteeni. Kukaan ei ole koskaan kehunut minua kauniiksi, joten olen tullut siihen päätökseen, etten ole muiden mielestä kaunis. Kehun ja kannustan aina muita, ja olen heidän tukenaan, kun he tuntevat olonsa huonoksi. Olen yleensä iloinen ja kiltti kaikille, vaikka tunnenkin oloni paskaksi, kun ei ole ketään, jolle voisin puhua tai ketään joka kehuisi ja tsemppaisi. Ihmetyttää vain nämä, kun kaikkia muita kehutaan, ja minä olen yksin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo-Riitta Santanen syntynyt Ulvilan Harjnpäässä. On kuvottava pedofiilinainen. Hänen maailmansa täyttävät vain huumeet viina ja pikkupojat.

Riitta on jo koko elämänsä ajan osoittanut kiinnostusta teini-ikäisiin poikiin ja siitä nuorempiin. Hän pystyy kyllä makaamaan aikuisen miehen kanssa ja teesketelemään nautintoa, tällä tavalla hän on jo vuosikymmeniä salalnnut todellisen karvansa seksuaalisen suuntautumisensa suhteen.

Hänen Keski-Suomessa varttunut veljenpoikansa tietää totuuden tädistään ja tästä syystä hän on joutunut ankaran maalituskampamanjan kohteeksi. Hänen tätinsä levittää veljenpojastaan pirullisia perverssijuoruja joiden tarkoitus on kaataa hänen veljenpoikansa lynkkausporukoiden tapettavaksi Marjo-Riitta on täysin moraaliton mutta osaa tarvittaessa esittää vaikka hurskasta Jeesus uskovaista. Riitta on myös kommunisti ja koomariliikkeestä hän on saanutkin vahvan selkänojan toiminnalleen.

Tosin missään aattellisuudessaan ja uskonnollisuudessaan hän ei ole pyyteetön missään aatetoiminnassaan. Aatteissaan häntä kiinnostaa vain se minkälaisen selkänojan hän saa aateyhteisöstään ja miten aateyhteisö turvaa hänen hillumisensa ja viinanjuontinsa ja pikkupoikiensaannin

Marjo- Riitta on mitä vain kunhan vain tarpeeksi maksetaan. Röyhkeästi Marjo-Riitta on tekeytynyt kuolleeksi mutta tämä maalittamansa veljenpoika on saanut hiljattain tietää hänen olevan elossa.

Riitta on myös harrastanut seksiä äänekkäästi 10-vuotiaiden veljen ja sisarenpoikiensa kuulleen. Partnerina on sentään ollut aikuinen mies, varmaankin Marjo-Riitan ajatuksena on ollut herättää pikkupojissa äänekkäällä aktillaan kiinnostusta seksuaalisuuteen ja päästä tämän kautta harjoittamaan omaa herkutteluaan.

Limainen ämmä missä luuraakaan mutta olisi syytä toimittaa saunan taakse ja lopettaa.

Vierailija
22/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kehuu, niin se on yleensä jotain vailla, hetken kuluttua kuulet sen, mitä vailla kehuja on....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomaan, että monesti sellaisia kehutaan ja tsempataan, joilla on jotain murhetta taustallaan. Minusta se on ihan mukava piirre ihmisessä, että haluaa kannustaa sellaista, joka on kokenut kovia.

Joidenkin täydellisyys on taas jotenkin puuduttavaa -ei tule enää kehuttua kun aina olisi jotain mistä voisi sanoa jotain hyvää. En oikein tiedä miksi.

Vierailija
24/24 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samaa tunnetta et ole yksin! Olet varmasti kaunis ja hyvä monessa asiassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi