Montako kertaa olet käynyt koronatestissä?
Mikä on palstan ennätys. Itse en ole käynyt.
Maskeja olen käyttänyt kolme.
Kommentit (40)
En ole käynyt kertaakaan. En ole ollut kipeänä koko aikana, joten miksi olisin käynyt.
En ole käynyt testissä kertaakaan.
Maski käytössä kaupassa tms missä ns pakko pitää, kertismaskeja on, käytän samaa useamman kerran.
Kerran.olen ollut kerran flunssassa.Ja sekin oli rokottamisen jälkeen.
En kertaakaan. Sama maski on ollut taskussa alusta asti. Ja kun maskia vain suositellaan, se ei sieltä taskusta tule esiin.
0 kertaa testiä, en ole ollut kipeä enkä käyttänyt maskia.
T. Duunarimies
En ole käynyt kertaakaan. Ei ole ollut sinne päinkään viittavia oireita niin ei ole tarvinnut.
En kertaakaan, viime maaliskuussa olisin käynyt kuumeen ja yskän takia, mutta eihän silloin testiin päässyt, sain 5 päivää saikkua. Sen jälkeen ei ole mitään oireita ollutkaan.
En kertaakaan. Olen ollut viime keväästä lähtien kotona, käynyt oikeastaan vaan ruokakaupassa tms enkä ole ollut edes nauhassa.
4 kertaa on testattu, toimin terveydenhoitoalalla. Nyt olen saanut 1. Covid- rokotteen.
En kertaakaan, kun en ole ollut kipeä. Lapsi on käynyt 7 kertaa, kun on ollut noin monta kertaa flunssassa.
En ole käynyt kertaakaan, itsekin olen vähän yllättynyt kyllä. Ei ole ollut flunssaa eikä mitään, terveenä olen onneksi ollut koko tämän kauhean korona-ajan.
Ei ole siis ollut tarpeen käydä. Kävisin jos tulisin kipeäksi.
14-15, en ole ihan varma. Asun maassa, jossa oireettomia testataan ja rokotepassi aktivoidaan testillä. Sen lisäksi olen lentänyt 6 kertaa.
Kerran olen ja toista kertaa en vapaaehtoisesti mene. Se h*lvetin tikku nenässä tuntui aivan järjettömän pahalta.
2 kertaa koronatestissä. Maskeja on mennyt paljon, käytän myös kestomaskeja.