Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmistä jolla on riippuvainen persoonallisuus?

Vierailija
10.05.2021 |

Näyttää siltä, että se on yhteydessä kiltteyteen, koska jos on kovin agreeable ei välttämättä edes itse tiedä mitä haluaa ja sitten helposti vaikka ulkoistaakin päätöksenteon. Ja osittain se vaikuttaa olevan pelkoa eli neuroottisuutta.

Riippuvaisen persoonallisuushäiriön arvioidaan olevan jopa noin kolme kertaa yleisempi naisilla kuin miehillä.

https://www.evermind.fi/riippuvainen-persoonallisuus/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, olen läheisriippuvainen

Vierailija
2/2 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tunnen, ystäväni (ollaan naisia molemmat) ja joka päivä pitäisi viestiä, silloin , kun hän haluaa. Aiemmin painosti soittamaan, vaikka olin opiskelemassa, tuli viesti : "soita heti". Olen yrittänyt saada viestimisen järkevämmälle tasolle, viestin harvemmin takaisin, en aina joka päivä halua soitella (hän on itse sanonut aiemmin, ettei ole aina sillä tuulella, että haluaisi puhua puhelimessa. Olen käyttänyt hänen omia sanojaan, kun en ole jaksanut jutella). En jaksa päivittäin luetella mm. syömisiäni ja kertoa, miten olen nukkunut, en tarvitse enkä jaksa näin tiivistä yhteydenpitoa. Joka päivä nykyään on uusi kuva naamastaan somessa. Ei ole kovin kiltti ihminen, haukkuu toisia somessa ja haukkui kerran mut niin pahasti, että tuli katko ystävyyteen (jos vielä tekee sen, en ole enää ystävänsä). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme