Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy entiseltä kaunottarelta ;)

Vierailija
10.05.2021 |

Muutkin entiset kaunottaret voi vastata, jos tulee hyviä kysymyksiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin rupsahdit kerta olet entinen kaunotar?

Vierailija
2/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin rupsahdit kerta olet entinen kaunotar?

En ole vielä hirveästi rupsahtanut, varmaan sitten vaihdevuosien jälkeen viimeistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet _entinen_ kaunotar?

Vierailija
4/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mieluummin kysyä nykyisiltä kaunottarilta

Vierailija
5/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkiko feminismi pääsi ja vedit ihosi täyteen mustetta, hiukset pois & korviin Afrikan huulenvenytys muotia? ... Ehkä vielä puoli kiloa terästä lärviin?

Vierailija
6/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies siellä taas vauhdissa. Lopeta jo.

Vierailija
7/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet _entinen_ kaunotar?

Entinen nuori, entinen kaunotar, ei sen kummempaa logiikkaa.

Vierailija
8/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mieluummin kysyä nykyisiltä kaunottarilta

Ole hyvä.

Vierailija
9/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teki sinusta kaunottaren? Minkälaiset kasvonpiirteet ja vartalo jne.?

Vierailija
10/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkiko feminismi pääsi ja vedit ihosi täyteen mustetta, hiukset pois & korviin Afrikan huulenvenytys muotia? ... Ehkä vielä puoli kiloa terästä lärviin?

Eihän noilla ole mitään tekemistä feminismin kanssa, eikä Afrikassakaan valitettavasti ole tarpeeksi feminismiä.

Vierailija
11/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teki sinusta kaunottaren? Minkälaiset kasvonpiirteet ja vartalo jne.?

Klassiset asiat eli pitkät vahvat hiukset, kauniit symmetrisen kasvot jne.

Vierailija
12/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämies siellä taas vauhdissa. Lopeta jo.

Sedätkin voi minun puolesta olla entisiä kaunottaria, voit kysyä heiltäkin tässä ketjussa, ole hyvä.

Vierailija
13/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen entien kaunotar. Söin suruuni 28 vuotiaana ja lihoin 40kg. Nuorena olin nätti ja minua sanottiin kauniiden ja rohkeiden Carolinen näköiseksi. Miehet kilpaa halusivat baarissa jutella kanssani, tarjosivat ilmaisia drinkkejä. Elämä oli ihanaa. Nykyään ei kukaan halua jutella yms.

Vierailija
14/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen entien kaunotar. Söin suruuni 28 vuotiaana ja lihoin 40kg. Nuorena olin nätti ja minua sanottiin kauniiden ja rohkeiden Carolinen näköiseksi. Miehet kilpaa halusivat baarissa jutella kanssani, tarjosivat ilmaisia drinkkejä. Elämä oli ihanaa. Nykyään ei kukaan halua jutella yms.

Mihin suruun söit?

Vierailija
15/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin suruun söit?

Menetin omaisuuteni, lapseni yms.

Vierailija
16/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
17/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin suruun söit?

Menetin omaisuuteni, lapseni yms.

Rankkoja juttuja :(    Ulkonäön muuttuessa rajusti ulkonäön merkityksen varmaankin huomaa paremmin kuin silloin, jos ei radikaalisti muutu. Vaikkei nyt mitään ilmaisia drinkkejä kaipaisi, niin siinä miten vakavasti otetaan. 

Vierailija
18/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

50+

Vierailija
19/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttiko kauniina oleminen paineita? Tarkoitan, olitko vain iloinen kauneudestasi, vai tunsitko sen vuoksi velvoitteen meikata ja käyttää kauniita vaatteita?

Vierailija
20/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttiko kauniina oleminen paineita? Tarkoitan, olitko vain iloinen kauneudestasi, vai tunsitko sen vuoksi velvoitteen meikata ja käyttää kauniita vaatteita?

Ei aiheuttanut, en hirveästi kiinnittänyt asiaan huomiota ehkä siksi, että ympärillä oli paljon muitakin kaunottaria. On normaalia näyttää siltä miltä näyttää, eihän muunlaisesta ole kokemusta. Ja mielenkiintoni on suuntautunut muutenkin muunlaisiin asioihin kuten siihen mitä elämässä saa aikaan, pääseekö tekemään asioita mitkä kiinnostavat ja toteuttamaan itseään ja potentiaaliaan. Ja sitten toisaalta myös suruihin ja menetyksiin mitä on kohdalle sattunut, miten niistä eteenpäin. 

En koe ulkonäköä sillä tavalla merkitykselliseksi tai keskeiseksi asiaksi elämässäni, mutta olen palstalla huomannut, että monille ulkonäön pohtiminen on hyvin tärkeää. Ehkä tulen vielä huomaamaan sen merkityksen myöhemmin, kun ja jos ulkonäköni muuttuu vaikkapa sairauden tai vanhuuden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi