Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tasoero parisuhteessa?
09.05.2021 |
On pinnallista puhua tälläisestä aiheesta,mutta olisi kiva kuulla asiallisia vastauksia mitä mieltä olette .
Mieheni on vaati itseltään todella paljon ja vertaa aina itseään muihin, vaikkei sitä myönnäkkään. Lisäksi hän pitää minua niin kauniina ettei ole omasta mielestään ansainnut minua. Pidän hänestä paljon ja siitä että pitää minua kauniina, mutta käy sääliksi häntä );
Onko teillä mitään vastaanvanlaisia kokemuksia tai jotain vinkkejä apuun? Hän ei tietenkää kerro asiasta ääneen, vain ainoastaan kysymällä on maininnut asiasta.
Kommentit (2)
Tasoeroja on monenlaisia. Miehesi ihastui sinuun ja sinä hänen rahoihinsa. Kumpaa käy enemmän sääliksi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
https://www.psychologytoday.com/us/blog/dating-and-mating/201606/should…
Research suggests that partners who match one another in physical attractiveness—two moderately attractive, highly attractive, or unattractive individuals—are more likely to stay together over the long term than couples who are less similar in attractiveness (Feingold, 1988). Although we generally find particular good-looking individuals to be attractive, we also (correctly if not consciously) intuit that we will have a more successful relationship if our partner matches our own level of physical attractiveness (Montoya, 2008). Therefore, we are more likely to initiate and try to maintain a relationship with a potential partner who matches our own level of physical attractiveness.
Siinä syy. Ei ole tyhjästä syntyneet.