Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä joku omaehtoinen karanteeni voimassa ulkomaanmatkan jälkeen?

Vierailija
09.05.2021 |

Mies on lähdössä työmatkalle Espanjaan elokuussa ja pyysi minua mukaansa. Mulla olisi kesäloma samoihin aikoihin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaikki rajoitukset on poistettu ja kaikki ne rokotettu, jotka rokotteen halusivat.

Vierailija
2/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kysyä Sanna Marinilta. Hän päättää sinun karanteenista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa ihan virallisilta lähteiltä, eikä luottaa av:n kommentointiin. Vai kysytkö tätä kautta neuvoa myös lentolippujen varauksessa yms.?

On vielä voimassa karanteeni. Yksi testi 72 h ennen lentoa takaisin Suomeen. Sitten 72 h karanteeni Suomessa. Toinen koronatesti Suomessa. Karanteeninnsaa lopettaa vasta sitten, kun saa negatiivisen testituloksen toisestakin testistä.

Ja sillä kohdemaalla on myös varmasti oma testi-karanteenirumbansa, mikä pitää selvittää.

Vierailija
4/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on mutta takuulla se sanna petturi pitää huolen siitä ettei koronaa tukahdeta.

Vierailija
5/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaas käyttämään googlea hyvät palstailijat. Tällä hetkellä kaikista eu maista saapuessa tulee olla omaehtoisessa karanteenissa (islanti taitaa olla poikkeus)

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…

Vierailija
6/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on mutta takuulla se sanna petturi pitää huolen siitä ettei koronaa tukahdeta.

Miksi korona pitäisi tukahduttaa? Kaikkien pitäisi sairastaa se!!

Vierailija
7/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voin testeissä käydä mennen tullen ja olen saanut jo molemmat rokotukset. Mietin vaan ettei mitään kahta viikkoa karanteenia enää ole? Maskin käyttö ei ole ongelma.

Ap

Vierailija
8/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä voin testeissä käydä mennen tullen ja olen saanut jo molemmat rokotukset. Mietin vaan ettei mitään kahta viikkoa karanteenia enää ole? Maskin käyttö ei ole ongelma.

Ap

No kato samperi itse! Vai itketkö sitten poliisin hakiessa ja karanteenin rikkomisesta sakottaessa että "no ku aaveella ne sano että..."?

Vierailija
9/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin (ja toivon) että elokuussa ei tarvitsisi karanteeniin jäädä. Itselläni olisi elokuun alussa häämatka siirrettynä viimevuodesta. Toivon todella että silloin matkaan päästään.

Mutta eipä sitä vielä osaa varmaksi sanoa. On puhuttu että koronapassi saataisiin kesäkuussa euroopassa käyttöön.

Vierailija
10/10 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kato samperi itse! Vai itketkö sitten poliisin hakiessa ja karanteenin rikkomisesta sakottaessa että "no ku aaveella ne sano että..."?

Harmi, että sulla on huono äitienpäivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi