Miksi ihmeessä viette pyyhkenne allastuoleille etelänlomalla, vaikka ette tule sinne moneen tuntiin?
Kommentit (15)
Kesän Kreikanlomalla kohteessa oli paljon serbejä, ja myös he harrastivat tätä. Olis tehnyt mieli käydä heittelemässä altaaseen heidän vermeensä... mutta en tehnyt sitä koska olen kiltti hyvinkäyttäytyvä suomalainen.
Mitä olette mieltä, jos joku varailee paikkoja eikä ketään näy vaikkapa tuntiin, pariin - voiko ne pyyhkeet vain tylysti nakata sivuun?!
Useimmilla allasalueilla on näkyvät kyliti, joissa sanotaan, että tuoleja ei saa varata. Osoitat vaan semmoista, jos pyyhkeiden omistajat alkavat urputtaa.
keräs pyyhkeet tuoleilta kasalle.....kivoja ilmeitä ihmisillä,kun muutaman tunnin päästä raahautuivat altaalle.
Siihen vaan valmiille pyyhkeelle röhnöttämään herkullisissa aurinkorasvoissa :)
Me jätettiin joskus tavarat siihen kun mentiin rannalle eikä viittitty niitä raahata mukana. Ikinä ei tullu valituksia ja kaikki teki niin.
Tosin jotkut (ihan suomalaisia) jättivät pelkät pyyhkeet ja ottivat muut tavarat kun lähtivät syömään (ja syönti ei siis tapahtunut hotelilla). Se oli mielestäni naurettavaa. Samalla kun menet hotelliin pesulle ja vaihtamaan vaatteet viet myös ne pyyhkeesi sinne.
ennen kuin saksalaiset varaa kaikki parhaat paikat.
Ekoina lomapäivinä ei tätä tajuttu, mutta toisena päivänä jo huomasi, että aamiaissalin aukeamisen aikoihin alkoi pyyhkeitä ilmaantua kaikille parhaille paikoille. Esim lasten altaan lähellekään ei ollut mitään asiaa ellei varannut hyvissä ajoin.
Tylsää, mutta pakon sanelema juttu.
Missä sellaisia vielä on?
Vierailija #8 tilitti nimettömänä:
Me jätettiin joskus tavarat siihen kun mentiin rannalle eikä viittitty niitä raahata mukana.
rannalla pyyhkeet tuoleihin, kun käväistiin syömässä parin sadan metrin päässä. En todellakaan maksa uudestaan 9 euroa rantatuoleista, jos olen tunnin verran pois. Aamulla ei kyllä varailtu mitään...
Missä sellaisia vielä on?
Vierailija #8 tilitti nimettömänä:
Me jätettiin joskus tavarat siihen kun mentiin rannalle eikä viittitty niitä raahata mukana.
rannalla pyyhkeet tuoleihin, kun käväistiin syömässä parin sadan metrin päässä. En todellakaan maksa uudestaan 9 euroa rantatuoleista, jos olen tunnin verran pois. Aamulla ei kyllä varailtu mitään...
Mä ainakin kylmästi siirrän pyyhkeet sivuun, jos parhailla paikoilla on pelkkiä pyyhkeitä. Kertaakaan mulle ei ole sanottu mitään vaan ne ihmiset on nielleet asian, ottaneet pyyhkeensä pinosta ja siirtyneet kauemmaksi. Kyse ei edes ole siitä, onko paikkoja tarpeeksi vaan siitä, että haluamme lastenaltaan reunalle, jotta pystymme vahtimaan muksua.
Viimeksi kesällä Bulgariassa keräsin kolme pyyhettä pois ja siitä innostuneena alkoi muutkin sivummalle joutuneet tekemään samaa. Ne pyyhkeiden omistajat ilmestyivät uima-altaalle vasta iltapäivällä... Ja meidän kerätessä pyyhkeitä kello oli 9 päälle.
Karibian risteilyllä tämä toimi. Siellä oli isot kyltit, että 20 minuutissa kerätään pyyhkeet pois, jos omistajaa ei näy. Ja ne keräsi niitä kanssa. Se oli tosi reilu peli.
on koko päivästä. Voit ihan hyvin jättää pyyhkeet tai ottaa kaiken mukaan ja tulla silti myöhemmin takaisin (siksi sulle annetaan se kuitti). Useimmat toki jättää jotain, että saavat varmasti samat tuolit tullessaan. Tässä ketjussa puhutaan kuitenkin hotellin tuoleista, jotka ei maksa mitään ja joita ei saisi varata.
Vuoden takaisella matkallamme juuri havaitsin tuon saman asian. Altailla olevat tuolit on ilmaisia ja niitä käytiin varaamassa aamusta pyyhkeillä. Rannalla olevat tuolit/tuoli-aurinkovarjosetit on maksullisia.
tulee altaalle ehkä iltapäivällä.
Tyynesti rullasin pyyhkeet sivuun ja tein itselleni paikan, kun meni jo aamulla klo 9. Ei näkynyt pyyhkeen omistajia iltapäivään mennessä.