Kuinka kauan teillä meni eropäätöksen sanomisesta siihen että asuitte erillänne?
Sanoin miehelle tänään, että haluan erota. Kuinka kauan teillä kesti että ette asuneet enää saman katon alla?
Haluan miehen ulos täältä (yhteinen vuokrakämppä 2 huonetta).
Kommentit (11)
Okei, mulla ei ole mihinkä voisin mennä. Hotelliin? Olen katsellut vuokrakämppiä, mutta tarjonta on huono.
Kolme päivää. Keskiviikkona kerroin erosta ja perjantaina asuin jo uudessa kodissani.
Meillä meni kolme viikkoa siitä kun päätettiin erota. Mä muutin pois. Pakkasin rauhassa kaiken haluamani ja etsin asunnon. Kävin ostamassa isommat huonekalut, pesukoneen jne.
Hinasin tavaraa omalla autolla uuteen paikkaan sitä myöten ku pakkasin. Yhdellä pakullisella meni sitten loput isommat jutut ja se oli siinä.
Talon jakaminen tehtiin viikon kuluttua mun muutosta
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni kolme viikkoa siitä kun päätettiin erota. Mä muutin pois. Pakkasin rauhassa kaiken haluamani ja etsin asunnon. Kävin ostamassa isommat huonekalut, pesukoneen jne.
Hinasin tavaraa omalla autolla uuteen paikkaan sitä myöten ku pakkasin. Yhdellä pakullisella meni sitten loput isommat jutut ja se oli siinä.
Talon jakaminen tehtiin viikon kuluttua mun muutosta
Mitä tarkoitat tuolla talon jakamisella?
Kolme päivää. Suunnitelmissa oli käytännön järjestelyjen takia viisi päivää. Mutta mies ra*skasi mut kolmannen päivän aamuna. Pakkasin kamani ja lähdin hänen ollessa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon jakaminen tehtiin viikon kuluttua mun muutostaMitä tarkoitat tuolla talon jakamisella?
Siis tehtiin ositus pankissa. Mies otti talon nimiinsä ja maksoi mut ulos.
Lähdin kotoa ennenkuin sanoin, että nyt haluan erota. Ei ero yllätys tietenkään ollut, vaan sen ajankohta miehelle. Mä siis häivyin hänen ollessa töissä. Miksi? Koska hän olisi todennäköisesti estänyt lähtöni muutoin, siis ihan kirjaimellisesti estänyt pakkaamasta yms.