Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon uusi mies sekoittanut siskon pään?

Vierailija
09.05.2021 |

Yritän kirjoittaa lyhyesti ja selvästi, mutta pahoittelen jos tästä tulee pitkä ja sekava.

Eli siis siskollani on uusi miesystävä jonka kuvioihin tulon jälkeen sisko on alkanut syyttää milloin ketäkin perheenjäsentä omista ongelmistaan.

Taustaa: Lapsuuden perheeseen kuului 4 lasta ja vanhemmat. Lapsuus oli tasapainoinen ja jo kuvia katsomalla näkee ne iloiset naamat ja muistaa hyvät hetket.

Nykyään siskoni kuitenkin puhuu että häntä on kohdeltu todella väärin kun ei ole ollut rahaa kaikkeen mitä olisi halunnut, ei kuulemma itse tekisi lapsia jos ei olisi varaa antaa heille kaikkea mitä haluavat. Meillä oli _kaikki_ tarpeellinen ja enemmänkin. Vanhemmat oli ihan perustuloisia ja en ymmärrä mistä sisko kokee jääneensä paitsi?

Sisko myös puhuu että hänen nykyiset ongelmat johtuu siitä että me lapset joskus nahistelimme keskenämme, en tiedä yhtään perhettä jossa ei olisi IKINÄ nahisteltu. Nahistelu ei ollut meillä viikottaista eikä jatkuvaa, ei fyysistäkään.

Siskon uusi mies kuitenkin kertoilee kuinka heillä ei ollut näin vaikeaa(?!) lapsuutta ja kuinka he eivät koskaan nahistelleet ja ilmeisesti rahaakin riitti keskivertoa enemmän. Aina kun sisko soittaa tai laittaa viestiä aiheesta hän mainitsee "Pekka sai mut ymmärtämään tämän miten huonosti mua on kohdeltu" "Pekka avas mun silmät" jne.

Sisko ei enää edes suostu tulemaan vanhempien luo kyläilemään samaan aikaan muiden kanssa. Kesällä olisi isän syntymäpäivä mutta sisko on jo suurieleisesti ilmoittanut ettei saavu paikalle samaan aikaan meidän muiden sisarusten kanssa koska olemme syy hänen mielenterveysongelmiinsa.

Olemme yli 30 vuotiaita ja olemme aina olleet tiivis perhe jolla on hauskaa yhdessä, mitään tällaista ei ole ollut aiemmin. Nyt sisko on tavannut tämän uuden miehen ja maalittaa lapsuuden perhettään aivan huolella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/4 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko tämä miekkonen siskoasi peppureikään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
4/4 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun ny sitte pitää teherä?