Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder hiljainen

Vierailija
09.05.2021 |

Onko tinderi nykyään tehty semmoseksi, että siellä alkaa oikeasti näkyä muille vasta ostettuani Platinumin, vai miksi siellä ei nykyään tule tykkäyksiä, eikä osumia?

Muutama vuosi sitten viimeksi sitä käyttäessäni huomasi selvästi, että osumat lisäätyivät goldin ostamisen jälkeen, nyt ei sekään vaikuta.

Oman tasoni rajuun laskemiseen tällä välin en usko. Edellisellä sinkkuiluaikana Tinderissä tuli paljon hyviä keskusteluita ja treffeille pääsi, nyt se ei enää toimi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pyyhkiä paljon, niin näkyy enemmän. Tai tehdä uusi tili. Kuvia kannattaa vaihdella paljon.

Vierailija
2/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin saman nyt keväällä. Otin sitten maksullisen goldin.

Mutta aika hiljaista on. Toki johtuu varmaan iästä, olen 53 jo, eihän tämän ikäisiä naisia kukaan halua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendi meni jo ohi.

Vierailija
4/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa koko paketin, jossa kohtaa ulkonäkö ja pää niin eikö kannatta mielummin käyttää näitä tiktockeja ja singaleja ja mitä näitä nyt on?

Joskus se oli suomi24 treffit ja chat, sitten hetken Tinder ja missä lie kohtaavat nykyään siis.

Vierailija
5/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/8 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakaan jaksa enää swaippailla kun tarjonta on niin huonoa.

Tinder on mut en juurikaan enää käytä.

Vierailija
7/8 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jossainhan ne sinkut luuraa, oisko sit Facebook Dating? Ainakin suomi24 ja OkCupid on ihan hiljaa. Kyllä Tinderissä porukkaa on mutta oisko ne nyt jossain kesälaitumilla.

Vierailija
8/8 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tulee ainakin se 10 tykkäystä päivässä  minkä pystyn niistä blurratuista kuvista näkemään. Mutta olenkin nainen, tosin yli 45 v. Silti tulee tykkäyksiä.