Nyt arvon nykypolvi, korvat hörölle! Tiesittekö, että myös verkkopankin kautta voi suorittaa kännykällä maksuja!
Eläkeiässä oleva isäni oli myynyt tori.fi-palvelussa alle kympin maksavaa tuotetta ja joku ostaja oli alkanut aukomaan hänelle turpaansa, kun mobile pay ei maksutapana passannut. Se on kuulemma nykyaikaa. Siis haloo! Kyseessä on eläkeläisukko! Toteankin teille arvon nuorempi polvi, että myös käteisellä (mm. 10 euron seteliä kutsutaan käteiseksi) tai verkkopankissa voi suorittaa maksuja. Verkkopankkiin pääsee myös kännykällä. Painakaa tämä mieleenne, niin ei tarvi ruveta turhaan rageemaan näin nykyaikanakaan.
Kommentit (7)
No eikös se ole myyjän vika jos ei ole ilmoittanut että haluaa rahat tietyllä tavalla?
Mä olen laittanut jo myynti-ilmoitukseen että ”maksu noudettaessa käteisellä”.
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole myyjän vika jos ei ole ilmoittanut että haluaa rahat tietyllä tavalla?
Ei tietenkään vaan uusavuttoman ostajan.
Vierailija kirjoitti:
Aamen.
Ja kaikista kymmenistä maksusovelluksista mobile pay olisi kyllä viimeinen vaihtoehto.
Kymmenistä? Mitäköhän sovelluksia sinä käytät? Taitaa laitteesi olla täynnä haittaohjelmia.
Kotimaan sisäisissä ostoksissa tilisiirto on erittäin hyvä. Ok, MobilePayssa on etunsa, mutta tilisiirto ei ole kovin vaikea sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen.
Ja kaikista kymmenistä maksusovelluksista mobile pay olisi kyllä viimeinen vaihtoehto.
Kymmenistä? Mitäköhän sovelluksia sinä käytät? Taitaa laitteesi olla täynnä haittaohjelmia.
Noh, amazonilla, Visalla, mastergardilla, googlella ja lähes jokaisella suomalaisella pankilla on omansa. Moni näistä toimii kansainvälisesti paremmin kuin mobile pay, jonka tiedonkeruu on arveluttava omaan silmään.
Minä siirryn näihin vasta kun eri sovelluksista saadaan yhteensopivia tiedonsiirron kannalta. Turhaa säätöä muuten. Verkkopankista siirtää pienemmällä vaivalla.
Aamen.