Miksi tramaliin laitetaan se ostoväli
Ei voi ostaa ku haluaa. Lääkkeitä menee suht paljon hermosärky takia joten ihan kiva laskee aina 24päivää ja koska saa ne kela korvattuna. Usein oon erehtynyt ajasta ja tyhjin käsin apteekista pois:D
Kommentit (13)
Välillä eivät edes uusineet reseptiä vaikka sairauteen niitä joudun käyttämään. Tosin yritän pyrkiä eroon niistä.
Huono lääke, vielä huonompi huume. Hommaa kannabista, jätä tuo roska.
Se on sellasta ku löytyy lääke joka sopii hyvin niinkuin tää. Hoksasin kyllä että pitää olla tarkkaa kirjanpitoo milloin on viimeks ostanu ku muuten huomautetaan
Lääkkeitä ei meinaa saada millään tarpeeseenkaan, mutta Alkosta saa ostaa vaikka 10 litraa viinaa päivässä..
Vierailija kirjoitti:
Huono lääke, vielä huonompi huume. Hommaa kannabista, jätä tuo roska.
No ei mun mielestä huono yhtään. Ainoo huono on toi kirjanpito ostoväleissä. Yhtään ei apteekit anna etukäteen, ei edes päivää.
Mulla oli erittäin kivulias diskusprolapsi 20 v sitten. Ja sain vahvoja Tramal-tabuja. Siitä tuli hetkeksi aikaa ikäänkuin hiprakkaan, kuin olisi juonut desilitra viskiä. Vaikuttaa keskushermostoa lamaavasti ja salpaa kipureseptoreita.
Mulla hermosärky ja mua pidetään jo narkkarina vaikka kyseessä sairauden hoito. Vähän huvittaa välillä ku ihmiset ei tiedä miten kipee hermovika on esim reidessä kuten mulla ja se jatkuu pohkeeseen asti. Joku saphenus hermo poikki leikkauksessa. Tosi hyvin auttaa myös pregabalin.
Kannabis ei lamaa keskushermostoa. Se ikäänkuin nostaa kipukynnystä.
Joo tuntuuhan se ihmisistä oudolta keillä on terve vartalo eikä 24/7 jyskyttävää polttelevaa kipua varpaasta sääreen -pohkeeseen ja reiteen ihan istumalihaksiim saakka. Kuin puukolla vääntäisi tulehtunutta lihasta.
Olisko hermosärkyyn joku muu kipulääke parempi, kun et pysty reseptin ohjeessa pysymään.
Tosin oon miettiny oisko sativex suihkeesta apua maksaa ihan hitsin paljo
Käy Tallinnassa, siellä saapi cdb kannabista ihan laillisesti. Sillä selviää onko apua.
Opioidi, koukuttaa