Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lugesteron ja PAS

17.08.2006 |

Hei!

Minulle on tehty PAS viime maanantain mutta nyt mietityttää teenkö jotain väärin koska pikkuhousuihin tulee tosi paljon valkoista mönjää (eli luget valuu takaisin pikkuhousuihin) Onko tämä normaalia, vai pitäisikö minun jotenkin työntää ne syvemmälle?

Toinen jutta. Saitteko jotain erityisohjeita lääkäriltä mitä saa/ei saa tehdä IVF/PAS:in jälkeen? Saako olla yhdynnässä, vai pitäisikö antaa " työrauhaa" alkolle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lääkäri sanoi, että annostus (3kpl 2xpvä) on määrätty suuremmaksi kuin olisi tarve. Juuri siksi, että kun sitä valuu kumminkin pois. Saa tarvittavan määrän anyway.

mutta että mahdollisimman lähelle kohdunkaulaa? ei mene mulla, toivottavasti liruu sinne. Mä pelkään raapivani kynnellä jos " kitalakeen" asti sormen työntäisin ;) kaitpa se on nyt sitten vaan sorkittava.

Lähdenkin tästä asennuspuuhiin.

Vierailija
2/3 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lugeilla tosiaan on taipumus valua pikkuhiljaa pois. Ne kannattaa toki työntää mahdollisimman syvälle lähelle kohdunkaulaa, mutta tästäkin huolimatta töhnää tosiaan tulee. Lääke vaikuttaa siitä huolimatta, eli tästä ei tarvitse olla huolissaan.

PASsin jälkeen saa elää ihan normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu normaalia on.

Mielestäni noiden Lugejen käyttö on näissä hoidoissa lähes " ällöttävintä" . Mutta mitäpä sitä ei plussan eteen tekisi :)))

Mukavia piinapäiviä!

Itsekkin olen menossa n. kuukauden päästä Pas:iin, joten perässä tullaan.

rantis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi