Areenassa on loistava sarja Line of Duty 6. kausi
Sarja on parhainta mahdollista , aivan loistavaa brittilaatua poliisisarjoissa. Olen katsonut kaikki kaudet BBC:lta suoraan. Typerintä ja tavanomaista YLEllä on se, ettei edeltävää viittä kautta ole saatavilla siellä. Ne ovat ainakin Cmoressa kyllä
Niiden katsominen on edellytys, että tajuaa pitkän juonikuvion kiemurat alusta alkaen. Siis poliisien piirissä olevat rikollisten lonkerot ovat hyvin monimutkaiset kaikkien kausien aikana ja sama verkosto on koko ajan taustalla. Juonien perässä pysyminen onollut välillä kyllä haastavaa, kun kuviot ovat hyvin monimutkaisia,
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mä oonkin ihmetellyt mikä tää Line of Duty on, kun siitä on päivittäin juttuja Daily Mailissa. Ai Areena taas kerran noin paska, että vain yksi kausi nähtävillä? No eipä yllätä 😒 Täytyy varmaan sitä kuitenkin käydä vähän katsomassa, jos vaikuttaa hyvältä, niin sitten Cmore tilaukseen.
Edelliset kaudet ovat ainakin aiemmin olleet myös Ruudun maksullisella Plus puolella katsottavissa, jos sen tilaus sattuu löytymään.
Mutta tosiaan, brittilehdistö ollut täynnä juttuja etenkin nyt muutaman viimeisen kauden aikana kun sarjasta on tullut erittäin suosittu ja spekuloitu brittien keskuudessa. Jännityksellä odotellaan tuleeko vielä lisää kausia sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oonkin ihmetellyt mikä tää Line of Duty on, kun siitä on päivittäin juttuja Daily Mailissa. Ai Areena taas kerran noin paska, että vain yksi kausi nähtävillä? No eipä yllätä 😒 Täytyy varmaan sitä kuitenkin käydä vähän katsomassa, jos vaikuttaa hyvältä, niin sitten Cmore tilaukseen.
Edelliset kaudet ovat ainakin aiemmin olleet myös Ruudun maksullisella Plus puolella katsottavissa, jos sen tilaus sattuu löytymään.
Mutta tosiaan, brittilehdistö ollut täynnä juttuja etenkin nyt muutaman viimeisen kauden aikana kun sarjasta on tullut erittäin suosittu ja spekuloitu brittien keskuudessa. Jännityksellä odotellaan tuleeko vielä lisää kausia sarjaan.
Ruudun maksullisella ne kaudet myös todella ovat ja sen saa mm Hesarin tilaukseen lisänä aika edullisesti. Pääsee sisään HS:n tunnuksilla. Siellä on sitten joitakin hyviökin sarjoja, ei kyllä monia. Paras on vanhempi poliiisi-brittisarja Epäilyksen polttopiste, jossa Helen Mirren tekee aiva upeaa työtä.
Epäilyksen polttopiste saisi tulla uusintana!
Oliko muilla Areenan äänen kanssa eilen ongelmia?
>BBC
katsomatta monikulttuurisuuspropagandaa
Onpa kiva että löytyy jo Areenasta! Edelliset kaudet ovat olleet tosi mielenkiintoisia.
Yle näköjään ostanut kevään brittiuutuuksia vauhdilla ohjelmistoon, Line of Dutyn kauden viimeinen jakso nähtiin briteissä vasta viime viikolla ja esimerkiksi Grace -sarjasta (näyttää kulkevan Roy Grace nimellä Suomessa) on briteissä nähty vasta ensimmäinen osa (Suomen kaksi ensimmäistä jaksoa).
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole saaneet ostettua esitysoikeuksia aiempiin kausiin. Ei mitään sarjoja noin vaan esitetä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilyksen polttopiste saisi tulla uusintana!
Ruudusta löytyy kaksi viimeistä kautta, sääli kun ensimmäisten jaksojen oikeuksia ei näköjään enää ole.
Nosta kun katson nyt tuota cmoresta, I kausi 5 jakso, hitto miten tää on kuvattu, kamera heiluu niin, ettei pysty katsomaan, ehtoo kun kamera heiluu koko ajan. Miksihän on noin, ekat neljä on kuvattu ok.