Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Minusta oli outoa jutella miehelle, joka oli isäni ikäinen, varsinkin kun hän tiesi tasan tarkkaan, että olen vasta 19-vuotias"

Vierailija
08.05.2021 |

Ihanaa tämä feminismi. Ikärasismikin on nyt sitten ihan ok. Kai meille eri ikäluokille pitää sitten tehdä omat kaupunginosat ettei vahingossa tarvitse pahoittaa siitä mieltään kun joutuu jutella papoille. Isän- äitienpäivätkin pitää kieltää ettei tarvitse nuorten jutella vanhusten kanssa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/72b9ef1e-4d41-4d56-bd38-c90181…

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, että voin tuottaa tyttäreni ikäiselle nuorelle naiselle pahan mielen jos satun juttelemaan hänen kanssaan. Maailma ennen feminismiä oli parempi paikka. Silloin ihmiset pystyivät keskustelemaan toistensa kanssa ongelmitta. Nykynuoret ovat seksualisoineet kaiken ja luulevat, että aikuisetkin tekee niin.

Tässä oli kyse iskemisestä. Olisiko sinulle ok, jos 30 vuotta vanhempi nainen tulisi iskemään sinua typerillä kysymyksillä?

Vierailija
22/33 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, että voin tuottaa tyttäreni ikäiselle nuorelle naiselle pahan mielen jos satun juttelemaan hänen kanssaan. Maailma ennen feminismiä oli parempi paikka. Silloin ihmiset pystyivät keskustelemaan toistensa kanssa ongelmitta. Nykynuoret ovat seksualisoineet kaiken ja luulevat, että aikuisetkin tekee niin.

Tässä oli kyse iskemisestä. Olisiko sinulle ok, jos 30 vuotta vanhempi nainen tulisi iskemään sinua typerillä kysymyksillä?

On ok, kunhan keskustellaan asiallisesti kuten aloituksen nuoren naisen kanssa oli tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuux mätsäilee isänsä ikäisiä miehiä?

Vierailija
24/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, nykyisin ihailtu puumailu on ihan loistava juttu, lehdet oikein tekee ylistysjuttuja kun keski-ikäiset naiset matkustavat vaikkapa Ghanaan ja rilluttelevat siellä nuorten orhien kanssa.

Kun keski-ikäinen mies juttelee Tinderissä nuoren naisen kanssa, se on iljettävää ja mies olisi poltettava roviolla? 

Vierailija
25/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten toimimme sukupuolet eri tavalla. Minua ei 19-vuotiaana olisi ollenkaan haitannut jutella 50-vuotiaan naisen kanssa, eikä haittaa vielä näin 34-vuotiaanakaan.  Oli hän sitten kuinka pervo tahansa. Enkä usko, että olen ainut mies maailmassa.

Vierailija
26/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi ihan ok. Jos minua ei kiinnosta, niin kerron, että ei kiitos. En tee siitä lehdistölle juttua.

Vierailija
27/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees. Pitää nostaa ikäräaja sitten 45 vuoteen, jos on lähes laitonta jutella täysi-ikäisten kanssa.

Vierailija
28/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen samaa mieltä , Ettei vanhukset ole ongelmajätettä oma kommenttini sai alapeukutusta kun olin Asiallinen se teini tytön tylleröinen sievää unta näki kommentti oli mukamas kyse iskemiestä hetihän ne on teineillä iskemistä. Taitavat , toivoa vaan likasessaan mielikuvituksissaan , että heitä Joka ikinen mies yrittää iskeä mutta hei sulle teini Älä mene pyri missään nimessä armeijaan siellä vasta k... n joudut ties miten arka oot, jos joku mies puoleinen sotilas laskee porukalla jossakin ei sulle tietenkään yksin mutta satut kuulemaan , heidän humoristisia keskusteluja ronskia miehekkäitä keskusteluja mutta voi, 🤐sinä kauhistut ja oot heti panikoimassa siellä on kestettävä ei tietenkään minkään laista ahdistusta Armeijassakaan hyväksytä siitä saa rapsut.

Minut kai on uitettu niin mones sopas etten heti kohta ole hampaat irvessä keskaria näyttämäs eikä ole ensimmäinen sana naisen sukuelin ja uhkaile vaan en kommentoi sen enempää. Minä kun oon kuullut niin paljon ronskia huumoria , eikä ole sen kummempaa , mutta tietysti joku raja mullakin eli heti tietysti tähän jos menee liian pitkälle , että nyt meni liian pitkälle en pidä moisesta!

Joo oon sen verran kova luu kestämään moiset p..a puheet, en hevillä hätkähdä .

Mutta jos käsiksi käydään myös huudan kuin mikäkin näin on

Vierailija
29/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei millä luokalla olet? Vain murrosikäiset teinit kirjoittelevat ja puhuvat noin Ei Aikuinen ihminen aikuiset eivät huuda loukkaavasti ja asiattomasti naisen sukuelimellä Hyi sinua et osaa Asiallisesti sivistyneesti kommentoida asiaa opettele ensin hyville tavoille kiitos.

Vierailija
30/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan voit jutella tyttäresi ikäiselle tytölle vaikka golfareiden keskustelupalstalla svingeistä ja lähestymislyönneistä, jos et ymppää siihen mukaan mitään kommentteja ulkonäöstä tms. Mutta jos deittipalstalla lyöttäydyt jututtamaan teini-ikäisiä, annat kyllä itsestäsi kuvan limanuljaskana. 

Vierailija
31/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on outoa ym niin miksi ihmeessä tämä nainen sitten jutteli? Tuskin tuo Perry on sitä haulikolla uhannut..

Vierailija
32/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta et varmaan juttelisi tyttäresi ikäiselle deittisovelluksessa?

Vierailija
33/33 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko juttua. Ei ole pakko jutella kellekään ja molemmat täysi-ikäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän