Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet onnellinen ja sinulla on hyvä itsetunto ja olet tyytyväinen itseesi ja elämääsi

Vierailija
08.05.2021 |

silloin elät elämäsi parasta aikaa ja sulla on niin hyvä olo, että haluat jakaa sitä muillekin ja sellainen ihminen ei ole kiusaaja. Kiusaaja voi huonosti, on tehnyt vääriä valintoja elämässään ja kiusattu on se jota kadehtii. Pitää yrittää alentaa toinen samalle alhaiselle tasolle kuin missä itse on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin näin.

Vierailija
2/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tiettyyn rajaan asti niin. Sitten tapaat hulluja psykopaatteja, joille on ihan turha olla ystävällinen ja säästät omaakin aikaasi :)

Vierailija
4/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pienten lasten äiti hehkutti aina kuinka mahtava mies hänellä on, kuinka ihanat lapset ja nami nami kuinka mahtavaa kaikki onkaan. Yksi pahimpia kiusaajia mitä olen eläessäni nähnyt. Ei kovin hyvinvoiva kuitenkaan sitten.

Vierailija
5/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pienten lasten äiti hehkutti aina kuinka mahtava mies hänellä on, kuinka ihanat lapset ja nami nami kuinka mahtavaa kaikki onkaan. Yksi pahimpia kiusaajia mitä olen eläessäni nähnyt. Ei kovin hyvinvoiva kuitenkaan sitten.

Kulissielämää.

Vierailija
6/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiteytetty.

Vierailija
7/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vesistä.

Vierailija
8/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnnyt paljonkin vääriä valintoja elämässäni, silti olen tänään onnellinen sekä tyytyväinen itseeni, elämäänikin, vaikka talousvaikeudet sitä onnellisuutta horjuttaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi