Miten olet tehnyt tänään?
Itse nukuin pitkään, leivoin, katselin vähän sarjaa. Nyt pelasin jonkin aikaa, mutta pitkästyttää. Ulos ei voi mennä kun sataa (eikä ole sadevaatteita). Koko päivä tullut istuttua sisällä ja alkaa tylsyys iskemään, voisi melkeinpä siivota kun ei ole muutakaan tekemistä.
Ideoita mitä voisi tehdä?
Kommentit (25)
Vene laskettu tänään mereen ja vuoden eka veneajelu. Moottoripyöränkin otin tallista esiin ja ajelin lyhyen pätkän ihan lähistöllä. Vielä pois liikennekäytöstä jotta säästää vakuutuksesta, ei siksi viitsinyt pidemmälle lähteä.
Pesen pyykkiä.
Katson dvd:ltä Better Call Saul.
Luen välillä kirjaa (Michael Chrichton: Suora lento).
Ja palstailen tietty myös.
Mulla on ollut aika laiska päivä. Enimmäkseen olen hengaillut av:lla ja sylitellyt kissan kanssa. Siivosin vähän, kävin kaupassa ja leivoin kakun äidille huomista varten.
Laitoin pari juttua toriin myyntiin ja pakkasin palautettavan paketin. Muuten olen istunut koneella koko päivän.
Istuttanut mansikantaimia, kitkenyt kukkapenkkejä, levittänyt kompostia eri puolille kasvimaata ja hoitanut kuistilla taimettumassa olevat vihannekset.
Alkupäivästä kävin kaupassa ostamassa leivontatarvikkeita. Sen jälkeen leivoin porkkanakakun, nyt se on kuorrutusta vaille valmis.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Heräsin aamulla aikasin, torkuin koiran kanssa tehdyn aamulenkin jälkeen hetken vielä. Sitten kävin suunnistamssa, meni aika pitkäksi lenkiksi kun otin vähän taitojani vaikeamman radan + maasto oli raskas. Vajaa pari tuntia meni metsässä.
Sen jälkeen olen käyttäny koiran kävelyllä, syönyt, levännyt, pistäny pyykit ja tiskit koneeseen ja äsken istutin yhtee lavakaulukseen perunat.
Keittänyt aamukahvin ja nauttinut aamiaisen, vienyt kauran siemenet lajitteluun, kyntänyt, juuri söin päivällisen, lähden hakemaan lajitellut siemenet, sitten voisi lämmittää saunan.
Kävin ostamassa tarvikkeita mökille, tein kakun huomiseksi, tein ruuan, nyt vielä saunaan ja hetkeksi nukkumaan ennen kuin lähden yöksi töihin.
Olisi pitänyt ulkoilla kun on nätti ilma mutta en saanut itsestäni irti, harmittaa. Toisaalta, eilen kävelin lähes 10 km, ehkä siitä riittää tällekin päivälle?
Käytiin äitienpäiväajelulla ja sitten vedin sushiöverit. Mietin tässä juuri menisinkö kylpyyn ja sen jälkeen äitienpäiväkakkua ja Snabba Cash Netflixistä.
Tein mokkapaloja ja itämaista kanakeittoa, luin lehden ja tein siitä vaikeimman sudokun. Sitten aloin jatkaa ristipistotyötä.
Heräsin aikaisin, tein aamutoimet, menin koiran kanssa pitkälle lenkille, siivosin asunnon + pesin pyykkiä, söin ja sen jälkeen olen levellanut wowissa paladinia
Olin töissä, pääsin klo 14. Tein pikasiivouksen. Tilasin pizzaa. Olen edelleen ihan täynnä pizzasta, en ole jaksanut muuta kuin maata sohvalla sen jälkeen ja palstailla. Illalla lämmitän saunan.
Heräsin, leikin itteni kaa, tein pari origamii, kävin lenkillä koiran kaa, piirtelin, seikkailin bittiavaruudessa, katsoin jalkapalloo ja illalla olis tarkotus kattoo elokuva. :)
Minä mankeloin ison pinon lakanoita ja keittiöpyyhkeitä. Putsasin uunin. Opiskelin espanjaa. Meinasin lähteä lenkille, muuten enää jaksa, pitäisi kai alkaa ruoanlaittoon. Kissa kuorsaa vieressäni, kun hetken surffaan netissä.
Tein pitkän pyörälenkin ja oli muuten mukavaa.
Vapaapäivä eikä mitään tekemistä. Kävin salilla, pyöräilemässä, juoksemassa ja kävelyllä. Äsken katoin elokuvan.
Valmistelin äitienpäivän kakkua sekä croissanttien täytteitä.
M54