Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan tehneet MALLIN töitä?

Vierailija
08.05.2021 |

Mitä, missä, milloin? Tienasitteko hyvät fyrkat? Tapasitteko kuuluisuuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites itse?

Vierailija
2/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Englannissa, 2000-luvun alkupuolella, en tienannut, en tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tällä naamalla ja kropalla ei ole tarvinnut mallintöitä miettiä.

Vierailija
4/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt. Siitä sai aika hyvän pesämunan opiskeluajalle. Tapasin joitain henkilöitä joita näkee joskus esim. tv:ssä.

Vierailija
5/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen kyllä pitkä ja hoikka, mutta muuten ruma.

Vierailija
6/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut väärälle palstalle.

7/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä yhdessä meidän kesätyöhaun mainoskuvassa 😃 Mutta ei siitä mitään tienannut, kun en ollut vielä leimannut itteäni töihin siinä vaihees aamua.

Vierailija
8/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vilkaissut mitä hirvityksiä nykyään halutaan malleiksi? Onhan/olihan joku Suvi Riggskin ihan kamalan näköinen.

Vierailija
9/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vilkaissut mitä hirvityksiä nykyään halutaan malleiksi? Onhan/olihan joku Suvi Riggskin ihan kamalan näköinen.

Olen väärällä tavalla ruma. Pienet pyöreät kasvot ja pienet silmät, epäsymmetriset kasvonpirteet. Lisäksi vääränlaiset kehon mittasuhteet = pitkä selkä ja lyhyet jalat.

Vierailija
10/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran. Palkkio oli niin pieni että ei sillä juhlittu. Tapasin näitä silloisia mallimammoja, muutaman autourheilu -julkimon ja musta tehtiin juttu Ilta-Sanomiin ja paikalliseen sanomalehteen.

Ei ollut mun juttu nuo mallin hommat.

Vierailija
11/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin nuorena 13v mallikoulun kyllä mutta olin ihan liian ujo niihin hommiin. Siellä opeteltiin kävelemään oikein, pukeutumaan eri tilaisuuksiin oikein, meikkaamaan oikein ja tehtiin värianalyysi. Harmittaa että heitin kaikki siihen liittyvät paperit pois menneinä vuosina. En tiedä miksi. En muista enää mikä oli mallikoulun nimi. Oli 90luvulla......kuka muistaisi?

Vierailija
12/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Suomessa ja Italiassa teini-ikäisenä. Oli yllättävän rankkaa hommaa kiertää aamusta iltaan castingeja ja kilpailla samasta työstä satojen muiden kanssa. Nyt aikuisena olen kaverini pyynnöstä kerran ollut mainosmallina.

Vierailija
14/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena jonkun verran mm. Suomen Europe Fashionin kautta. Kävin mallikoulun aluksi. Mallitoimisto pyöritti Miss Hawaiian Tropicia ja osallistuin muihinkin missikisoihin. Olen nykyään yliopistossa töissä

Vierailija
15/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 90-luvulla. Kävin vaihtarina Ranskassa ja jäin sille tielleni. Muutaman vuoden tein mallintöitä siellä ja kyllä sillä ihan kohtuullisesti eli, ei nyt mitään luksuselämää kuitenkaan. En tavannut kuuluisuuksia.

Vierailija
16/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan tarvinnut. Malli teki ne itse.

Vierailija
17/18 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ranskassa 90-luvun puolivälissä, rahoitin mun opinnot mallintöillä, tapasin joitakin julkkiksia ja yhden kanssa kävin treffeilläkin.

En tienannut omaisuuksia mutta tulin opiskelijaksi oikein kivasti toimeen.

Vierailija
18/18 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 2000 luvun puolessa välissä jonkin verran mainosmallin keikkoja ja sain siitä hieman extraa. Ei mitään ihmeellisiä summia.  Silmien korjausleikkauksen mm. maksoin niillä rahoilla.

Aluksi menin jollekkin mallikurssille mutta se osoittautui hyvin pian ihan turhaksi, sitten pyörin hetken TFP-mallina, kunnes huomasin siitä olevan lähinnä haittaa. Siinä ei raha liiku ja palkaksi lähinnä huonoja kuvia ja ikäviä kokemuksia.

Ystävän vinkistä kävin kuvauttamassa mallikansion ammattikuvaajalla, jonka kautta aloin saada kunnollisia keikkoja ja pääsin myös tutustumaan alan ihmisiin ja ne on siinä hommassa erittäin tärkeää.