Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole milloinkaan tuntenut vetoa omaan sukupuoleen.

Vierailija
08.05.2021 |

Vaikka se muotia onkin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, tosin silloin se oli vielä häpeällistä.

Nykyään en kyllä tiedä, olenko hetero, bi tai jotain ihan muuta, en vain tiedä.

Vierailija
2/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku ei voi tietää tykkääkö pojista, tytöistä vau molemmista.

Vierailija
4/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ainoa asia, mitä et ymmärrä.

Vierailija
5/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauheeta

Vierailija
6/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Ei mikään. Onnittele siis itseäsi ja mene viihdyttämään miestäsi.

Vierailija
7/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi olla muotia edes. Ennen sitä vain peiteltiin. Ei ihminen oikein voi manipuloida seksuaalisuuttaan. Ei heterosta voi vääntää homoa tai homosta heteroa. Bi-ihmiset ovat ehkä vähän eri juttu, mutta ääripäitä ei saa käännettyä toisiksi.

Vierailija
8/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää ensisijaisesti ihmisestä, ei sukupuolesta. Kuten minäkin.

Vierailija
9/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää ensisijaisesti ihmisestä, ei sukupuolesta. Kuten minäkin.

Tätähän se taitaa olla itsellänikin, en ole juurikaan asiaa ajattellut, kun olen yksin elänyt suurimman osan elämääni. Mutta joo, voin ihastua ihmiseen sukupuolesta välittämättä. Seksiä en tiedä, voisinko harrastaa sitten ihastukseni kanssa, kun niin epävarma itsestäni kuitenkin olen. En siis edes muista, milloin olen viimeksi harrastanut seksiäkään jonkun kanssa kuin itseni :D, itsenikin kanssa harvoin.

t. eka vastaaja

Vierailija
10/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Pitäskö muka? ihan oikeestiko?

Vierailija
11/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuntenut fyysistä vetoa vain kahta eri henkilöä kohtaan, ja heillä kummallakin on eri fyysinen sukupuoli kuin minä. Lisäksi on ollut muutama kevyempi ihastus, johon ei liittynyt samanlaista vetovoimaa. Silloinkin kyseessä on ollut henkilöitä, joiden fyysinen sukupuoli on eri kuin minulla.

En voi varmuudella sanoa, voisinko tuntea fyysistä vetovoimaa sellaista henkilöä kohtaan, jonka fyysinen sukupuoli on sama kuin minulla, koska sellaista henkilöä en ole koskaan kohdannut.

Vierailija
12/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oli silmiäavaavaa etten ole tuntenut vetoa edes vastakkaiseen sukupuoleen. Jotenkin sitä on vain ajautunut aina suhteeseen ja ollut onneton. Nyt sinkkuna olen miettinyt moniko suhde tai seksikerta olisi edes alkanut, jos olisin yksin ollut vastuussa niiden haluamisesta ja aloitteen teosta. Tajusin että tunnen yhtä vähän vetoa omaan että vastakkaiseen sukupuoleen.

Esim. voisin siis yhtä hyvin istua sohvalla lesbonaisen tai heteromiehen kanssa, jossain kohti alettaisiin pussailemaan (toisen aloitteesta) ja etenemään eli samalla miettisin että kyllähän tää tuntuu ihan kivalta eli kai oon lesbo/hetero/bi. Mutta mitään tunnelatausta tai omaa halukkuutta tilanteeseen ei ole, mieluummin katsoisi sen leffan loppuun kun sottaisi itsensä ja pitäisi mennä suihkuun. 

Jotenkin hassu että on normaalia kuulostella että tykkääkö omasta sukupuolesta, mutta ainakaan itselle ei ikinä tullut mieleen kyseenalaistaa että tykkäänkö edes siitä vastakkaisesta. Tyyliin koska en tykkää tytöistä, niin oon hetero eli pitäisi olla kai miehen kanssa sitten.

Vierailija
13/13 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset itsepetokset sieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi