Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri käski minun ottaa rennommin ja juoda vaikka pari olutta

Vierailija
08.05.2021 |

Kun kävin valittamassa terveyskeskuksessa stressiä ja uupumusta.

Oliko ihan professional toteamus?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri sanoi aikoinaan selkäsäryistä kärsiessäni, että jos laillinen viskiä auttaa rentoutumaan ja nukkumaan, on se parempi vaihtoehto kuin pillerit!

Vierailija
22/26 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vinkki se oli. Vuoden päästä mene samalle lääkärille valittamaan alkoholiongelmasta.

Tuleeks teistä alkoholisteja parin saunaoluen jälkeen? Melko heikko viinapää teillä. Eilen join 8 isoa tölkkiä olutta ja tänään meinaan tehdä samat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vinkki se oli. Vuoden päästä mene samalle lääkärille valittamaan alkoholiongelmasta.

Tuleeks teistä alkoholisteja parin saunaoluen jälkeen? Melko heikko viinapää teillä. Eilen join 8 isoa tölkkiä olutta ja tänään meinaan tehdä samat.

Eiköhän se pointti ollut se, että jos joka kerta korkkaa kun stressaa niin on lopulta alkoholisti.

Vierailija
24/26 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parista saunakaljasta se on jokaisella alkoholistilla aikanaan lähtenyt.

Vierailija
25/26 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava lääkärit itsekin lääkitä itseään joskus alkoholilla, tiedän ma.

Vierailija
26/26 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lääkäri käski vähentämään kaljottelua, vaikka en koskaan ole kaljotellut enkä juonut mitään muutakaan alkoholia sisältävää. Todistelu juomattomuudestani oli jotenkin noloa. Ko. lääkärin kanssa yhteistyö loppui lyhyeen, eikä kukaan muu ole epäillyt kaljottelijaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän