Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut aikuiset ihmiset juhlivat synttäreitä?

Vierailija
08.05.2021 |

Vaatimalla vaativat ja muistuttelevat että on heidän syntymäpäivänsä ja heitä pitää vähintäänkin edes onnitella. Eikö se muka riitä että heille on pidetty syntymäpäiviä lapsena, herkuteltu navat täyteen ja hukutettu lahjoihin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pyöreät juhlin ja ensi vuonna vähemmän pyöreät, kun tänä vuonna siitä ei tullut mitään rajoitusten vuoksi. Samoin rapujuhlat, uudet vuodet, laskiaiset, juhannukset, vaput, sadonkorjuu... jäiköhän jotain pois.

Kummasti ihmiset ovat halunneet tulla ja aina on ollut todella hauskaa. Olen pitänyt synttärini ravintolassa, jossa on syöty 3 ruokalajin menu, sen jälkeen tanssia ja baari auki. Hauskoja puheita olen myös saanut kuulla, ne ovat olleet selvästi mietittyjä ja minulle sopivia.

Mahdolliset lahjat olen ohjannut hyväntekeväisyyteen; kutsussa on lukenut, että en tarvitse lahjoja, paras lahja on, jos itse pääset paikalle. Jos et ilman lahjaa osaa tulla, niin tässä hyväntekeväisyyskohde...

Todennäköisesti minun ystävistäni puuttuvat kokonaan nämä myttynaamat, joille jokainen kutsu juhlimaan, oli aihe mikä tahansa, on liikaa. Elämässä on ihan riittävästi arkea, sitä on mukava piristää erilaisella juhlinnalla (ystävistäni puuttuvat myös humalahakuiset juhlijat).

Vierailija
22/22 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse en juhli enkä lapsenakaan juhlinut yleensä. Itse olen lakannut onnittelemasta niitä jotka kohtelevat minua varakaverina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla