Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitaanko onnellisuuteen ainoastaan se että kaikki on ok

Vierailija
08.05.2021 |

Ei kiirettä painamaan kaukosäädintä tai tsekkaamaan somea, maha ei kurni, ei ole liian kuuma tai liian kylmä, ei kiire oikeastaan mihinkään…onko ihminen silloin onnellisessa tilassa? Tarvitaanko mitään muuta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen vuoden sisällä kokenut työttömyyden, rahattomuuden, nälän, kivuliaan sairauden, ihmiskontaktien puuttumisen, halvaannuttavan turvattomuuden ja asunnottomuuden, voin todeta, että ei tarvita.

Vierailija
2/5 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi omalla kohdallaan määrittää sen onnensa. Se voi olla joillekkin ihan pienikin asia. Minulle se on sitä kun pääsen töistä kotiin, lämpimään suihkuun, kynttilät palamaan ja voi syödä iltapalan ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tuo ei ainakaan riitä parisuhteessa, vaan hän tarvitsee jotain muuta, mitä ei itsekään usein osaa selittää.

Vierailija
4/5 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvelen että onnellisuuteen vaikuttaa se että on jotain tavotteita eikä vain ole. Aina kun yksi tavoite on toteutettu, keksitään joku uusi. On mitä odottaa. Nyt minulla ja miehellä on tavoitteena säästää rahat road trip reissuun Yhdysvaltoihin. Sitä ennen tavoite oli vuokrata asuntoauto ja reissata kesäloman aikana Norjan lappiin asti. Yksi iso tavoite on ostaa siirtolapuutarha mökki.

Vierailija
5/5 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tuossa tilanteessa tyytyväinen. Onnellisuuteen tarvitsen myös mahdollisuuden toteuttaa luovuuttani sekä läheisiä, rakastavia ihmissuhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi