Jos joku toteaisi 40 vuotias synttäreilläsi että pitää kohta hauta-arkku varata
Niin mitä nasevaa siihen vastaisit takaisin vai olisitko hiljaa.?
Kommentit (35)
Voisin tuumata eet eihän sitä nyt vielä...Harkitaan sit kasikymppisillä 🤣
Mitä negatiivista siinä on että ajattelee myös tulevaa eikä pelkkää tätä hetkeä? Joskushan se arkku on kuitenkin ostettava eikä se siitä pilalle mene vaikkei tulisikaan käyttöön vielä vuosikausiin.
Ostin vaimolle arkun 10v sitten
Nyt ei tarvii ostella mitään enää kun voi vedota siihen että on edellinenkin lahja käyttämättä
Toteaisin että puolivälissähän tässä vasta ollaan, ei ole vielä kiire arkkukaupoille.
On jo hankittuna ja nukun siinä yöni.
No tottahan tuo on, että elämästä on eletty hyvin varmasti yli 50%.
T. 40v viikonloppuna.
Minä olen jo ostanut itselleni tuhkauurnan kun löysin mieleisen. En pidä asiaa mitenkään outona. Olen jopa valinnut viimeisen matkan vaatteet ja laittanut ne valmiiksi. Olen kirjoittanut ohjeetkin, koska haluan vähentää jälkeenjäävien työkuormaa.
Sanoisin et joo 'syöpä' alkaa olla jo siinä leviämisvaiheessa.
Että eipä ole minulla vielä tarvetta sellaiselle, mutta sinulle ollaan porukalla käyty katselemassa hautapaikkaa lähisuolta.
Hankittu on, mutta sä saat sen jos kuolet ensin.
Sanoisin että se on sitten aikanaan ihan perikunnan ongelma. Niin kuin onkin.
Mistä arvasit?! En ole vielä kertonut kenellekään!
"Ehtiihän tässä vielä, kun lääkäri arveli että elinaikaa on vielä puolisen vuotta."
Eiköhän hiljenisi ääliökin.
Harmittelisin ääneen miksei ostanut mulle sitten arkkua synttärilahjaksi. Pian tulee kuitenkin käyttöön.
Olisin osaaottava ja kysyisin että paljonko sulle on annettu elinaikaa ja syöpäkö se on?
Sanoisin vain että oikea nimi kyseiselle esineelle on ruumisarkku.
Toteaisin,, että mun kokemuksen mukaan (oon haudannut omat vanhemmat ja isovanhemmat jo), niitä saa ihan varaamatta.
En varmaan vastaisi siihen mitään. Ei siksi, että se minua jotenkin loukkaisi tai järkyttäisi, vaan siksi, että en yleensäkään oikein osaa "vitsikkäisiin" heittoihin sanoa mitään muuta kuin "niin varmaan" tai "onhan se niin".
Että on valittu jo. Sisko ei ehtinyt valitsemaan, kun kuoli 33v.
Eiköhän tuolla hiljentyisi.