Oletteko nähneet Youtubesta Princen soolon "While my guitas gently weeps" kappaleeseen?
Aivan käsittämätön veto... En tiennyt että oli noin mieletön kitaristi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen n ee ke ri
Princessä nyt ei ollut mitään tavallista!
Prince on muuten ihan uransa alussa lämmitellyt Rolling Stonesia! Ja sai hirveästi yleisöltä buuauksi ja ties mitä... Mick Jagger pyyteli Princeltä anteeksi jälkikäteen.
Prince näytti kovasti tykkäävän rockin soittamisesta. Tekikö sitä enemmänkin urallaan?
Mulla on käsitys, että hän jättäytyi pois mainstream artistijutuista jossain vaiheessa ja alkoi julkaista musiikkiaan itse. Kun en fani ollut, niin tipuin kärryiltä silloin. Hyvin monipuolinen taiteilija hän kuulema oli.
Mä luulen että se on treenannut kyllä rockin soittamista enemmänkin, koska eihän muuten kukaan pysty kitaralla vetämään tuollaista sooloa mitenkään. Mutta rakensi uransa kuitenkin erilaiselle musiikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova veto. Kuka tuo yksi nuori ruskeahiuksinen mies on?
Se on George Harrisonin poika. En nyt muista nimeä.
Dhani Harrison.
Kiltti miehen banjo soi haikeasti vaimentimen kanssa perjantai-iltana hämärässä kerrostaloyksiössä. Jännät ja pahat miehet ovat nimittäin silläkin hetkellä kartsalla saamassa naisia. Kilttimiehen helmeilevän oluttölkin pintaa pitkin vierii yksinäinen kyynel.