Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin että hiukseni eivät tykkää lämmöstä

Vierailija
07.05.2021 |

Oon siis tehnyt aiemmin vuosia niin että föönään hiukset kuiviksi Illalla pesun jälkeen ja sitten aamulla kiharran ne lämpökihartimella tai suoristusraudalla. Hirveä rasitus hiuksille. Ihmettelin kuivia latvoja. Nyt oon pari kertaa tehnyt niin että annan kuivua 80% kuiviksi ja föönään ihan vähän vaan hiuksia ja sitten aamulla harhaan ne ja hiuspanta päähän niin näyttää siistiltä. Tuo hiuspanta tekee sen että ei ole väliä jos hiukset on vähän sinne tänne ja yön aikana menneet. Mulla puolipitkät hiukset. Kasvatan niitä juuri pidemmiksi. Mutta jo parin kerran jälkeen tuntuu että hiusten latvojen kuivuus vähentynyt. Ihan loistavaa. Lisäksi oon lopettanut vaalentamisen. Kasvatan omia vaalean maantien värisiä hiuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hiukset on keskipaksut

Ap

Vierailija
2/9 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kenenkään hiukset pitävät lämmöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole föönannut hiuksiani viimeisen vuoden aikana kuin pari kertaa, ennen joka aamu.

Nyt hiukset ovat kiiltävät, kiharat (?!) ja hyväkuntoiset. Jopa niin hyvät, että vihdoinkin olen antanut niiden kasvaa - ennen piti leikkauttaa kuivia latvoja 6 viikon välein.

Vierailija
4/9 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kertokaa, miten hiuksista saa tuuheamman tuntuiset, ilman föönaamista??

Omia hiuksia on vaikea laittaa, jos en laita ensin tuuheuttavaa muotovaahtoa ja kuivaa hiuksia.

Kaikki vinkit on tervetulleita, haluaisin itekki lopettaa tuon kuivaamisen föönillä.

Vierailija
5/9 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, mieki haluun tietää.

Vierailija
7/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikausiin enää föönannut hiuksia ja laittanut mitään tököttiä. Onneksi on luonnontaipuisat hiukset, niin tarvitse laittaa yhtään. 

Vierailija
8/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kertokaa, miten hiuksista saa tuuheamman tuntuiset, ilman föönaamista??

Omia hiuksia on vaikea laittaa, jos en laita ensin tuuheuttavaa muotovaahtoa ja kuivaa hiuksia.

Kaikki vinkit on tervetulleita, haluaisin itekki lopettaa tuon kuivaamisen föönillä.

Kuivumisen aikana pöyhin ihan sormin vaan, välillä pää alaspäin. Kuiviin hiuksiin vähän muotoiluvoidetta (Sebastian Professional Potion 9) ja hiukset näyttää terveiltä. (Hiusten ei välttämättä tarvitse näyttää tuuheilta, vert. esim. Suvi Riggs tai Kate Moss.)

Vierailija
9/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi