Jumala on tärkeämpi kuin vanhempani
Näin on mutta en viitsi kertoa sitä helposti loukkaantuville vanhemmilleni.
Kommentit (32)
Sama täällä. Koin lasisen lapsuuden ja nykyään eläkeiässä olevat vanhemmat tekeytyvät passattaviksi. Myös syyllistävät jos en pidä jatkuvasti yhteyttä. Eli sama p.ska jatkuu kuolemaansa asti. Jumala ja oma vaimo auttavat jaksamaan ja laittamaan rajat.
Parempi kun et kerrokaan. Minuakin ärsyttäisi jos henkiolennot olisivat jollekulle läheiselle tärkeämpiä kuin minä. Parhaassa tapauksessa tekevät sinut perinnöttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Koin lasisen lapsuuden ja nykyään eläkeiässä olevat vanhemmat tekeytyvät passattaviksi. Myös syyllistävät jos en pidä jatkuvasti yhteyttä. Eli sama p.ska jatkuu kuolemaansa asti. Jumala ja oma vaimo auttavat jaksamaan ja laittamaan rajat.
On heikkoutta uskoa jumalaan
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun et kerrokaan. Minuakin ärsyttäisi jos henkiolennot olisivat jollekulle läheiselle tärkeämpiä kuin minä. Parhaassa tapauksessa tekevät sinut perinnöttömäksi.
-----
Rukoilen puolestasi
Toivottavasti näin ei ole kovin yleisesti. Isossa kirjassa kuulemma sanotaan, että jumala lepäsi 7. päivänä, eli siis sunnuntaina. Koska olen syntynyt sunnuntaina, en ilmeisesti ole jumalan lapsi, koska jhän huilaili siloin, vaan vanhempieni ihan itse tekemä. Tämä asettaa arvoni selkeään järjestykseen.
Jos vanhempani tekivät minulle jotain sellaista, mikä oli minua vastaan siinä, mikä on täydellistä, niin ei sellaista voi muuta kuin hävittää olemassaolosta.
Vanhempani ovat kuolleet kymmeniä vuosia sitten, mutta vasta nyt olen hävittänyt sen eilisestä ja lapsuudestani, mitä pahaa minulle silloin tapahtui.
Ihmiselle kuuluu Elämä, jumala ja maailmassa on sen vihollinen, ihmiset ovat erityisesti nykyisin sen vihollisen kanssa.
On surullista heikkoutta olla viholliskäärmeen kanssa, pilkkaajakäärmeen kanssa, olla sen käärmeen lapsi, heikkouskäärme.
Jumala NTR ja -taret; NTRT ovat enemmän.
Vain se on olemassaololle.
Jumalia saattaa olla monia. Mikä niistä kaikista? Miksi ihmiset eivät voi olla myös arvokkaita, vaikkei olisikaan tärkeä henkilökohtaisesti esim. jos on ikäväluonteinen vanhempi.
Nyt on ateisti vanhemmat epäonnistuneet kasvatuksessa.
Ylistetty olkoon herra seebaot..
Vanhempasi joutuvat h.elvettiin..kait he ovat tietoisia minne jumalan kieltäjä joutuu kuollessaan?
Minulle on kossupullo tärkeämpi kuin omat lapseni
Aaah nyt lämmittää..kusi tuli housuun..no vanha sohva
pullon henki kirjoitti:
Minulle on kossupullo tärkeämpi kuin omat lapseni
Aaah nyt lämmittää..kusi tuli housuun..no vanha sohva
Yööök ällö alkkis...
meitä ei kiinnosta sun ongelmat..
Me ylistämme herraa..
Mene johonkin juoppo ketjuun
Vanhemmat ovat todellisia ihmisiä, jumalat ovat vain taruolentoja.
Minulle on miehen tilipussi tärkeämpi kuin mikään muu.
En tykkää bussikuskeista
Eikös uskikset oo tylsii?
Rukoilee ja on jotain eläkelläisiä.
Mulle on tärkeetä julkisuus ja isot pingottavat silarit
PS: en käytä busseja..niis on niitä kuskeja...
Veri on vettä sakeampaa kirjoitti:
Mun isä amp.ui itsensä.
Sen veri lensi pitkin kämppää..
Mut oliko se todellinen?
Ihminen lakkaa olemasta totta kun kuo.lee?
Vai onko isä h.elvetissä? ap..miten on
Kenet korottaisin isäni mätänevän ruumiin yläpuolelle?
rahan, seksin, jumalan, he.roiinin?
Toivottavasti et kuulu mihinkään lahkoon.
Jeesus on tärkeintä ja niin pitää ollakin. Suhteen vanhempiin kuuluu tulla kaukana jäljessä. T. Luterilainen 34
Mielestäni jumalille kannattaa paistaa pizza.
Vierailija kirjoitti:
Veri on vettä sakeampaa kirjoitti:
Mun isä amp.ui itsensä.
Sen veri lensi pitkin kämppää..
Mut oliko se todellinen?
Ihminen lakkaa olemasta totta kun kuo.lee?
Vai onko isä h.elvetissä? ap..miten on
Kenet korottaisin isäni mätänevän ruumiin yläpuolelle?
rahan, seksin, jumalan, he.roiinin?
Isäsi on voinut huutaa Jumalaa avukseen viime hetkillään . ap
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on tärkeintä ja niin pitää ollakin. Suhteen vanhempiin kuuluu tulla kaukana jäljessä. T. Luterilainen 34
Jos mun lapsi tulee mulle joskus tuon tunnustamaan niin on kasvatus mennyt aivan hukkaan.
Jumala palkitsee hyvät ihmiset lottovoitolla.