Lue keskustelun säännöt.
Appi ja anoppi ymmärtää asioita ”vaningossa” väärin ja sotkee suvun asiat
07.05.2021 |
Nytkin appi oli kuullut väärin kun sanottiin että älkää lähtekö reissuun vielä.
Appi on soitellut koko suvun läpi ja olemme kuulemma sanoneet että lähtekää vaan reissuun.
Kyllä ottaa päähän. Kuulee väärin, juoruaa ja toiset saa syyt niskaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuttua. Meillä tätä harrastaa mun isotäti ja onneksi kukaan ei jaksa juurikaan häntä kuunnella, että siinäpä keuhkoaa. Kaikki tietää, että täti ymmärtää joskus jopa tahallaan väärin. Viimeisin oli, kun hän kuuli ja ymmärsi väärin sen, kun mummo oli hänelle kertonut, että mun sisko aikoo adoptoida lapsen. Adoptioprosessia on hoidettu hieman salassa suvulta ihan siksi, että jos jotakin sattuu ja adoption peruuntuu niin ei tarvi selittää koko suvulle eli he eivät tiedä yksityiskohtia. Vain me sisarukset ja vanhemmat ollaan tiedetty. Nyt on se tilanne, että lapsi oikeasti tulee heille ihan pian ja sisko on julkistanut asian lähisuvulle (mummot ja tädit), koska on mustaa valkoisella, että tämä lapsi heille nyt ois tulossa.
Isotädin ymmärryksessä asia kääntyi niin päin, että hän on raskaana ja antaa lapsen pois. Soitteli mulle, että puhu nyt sille siskolles järkeä ja kyllä se suku auttaa niin ei tarvi lasta antaa pois vieraille ihmisille. Onneksi soitti mulle ensimmäisenä tällä kertaa niin saatoin korjata, että siskoni on tässä yhtälössä se, jolle se lapsi on tulossa.