Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla satoi

Vierailija
17.08.2006 |

heräsin yhtäaikaa esikoisen kanssa, klo 6:30. Mies oli jo lähtenyt töihin. Teille aamupalaa ja söimme. Katsoimme vähän telkkaria. Pesimme pyykkiä ja ripustimme kuivamaan. Kuopus heräsi. Syötin hänelle aamupuuron. Siivosin keittiön ja vein kuopuksen suihkuun. Vaihdoin vaipat, harjoittelimme potalla esikoisen kanssa. Aloin tehdä ruokaa, esikoinen pörräsi jaloissa, kuopus oli sylissä. Katoin pöydän valmiiksi. Avasin viemäriputket ja siivosin vesilukot. En saanut putkia takaisin paikoilleen, taistelin niiden kanssa tunnin. Pesin pesukoneen tiivisteet kun kerran olin jo yltäpäält viemärilietteessä. Esikoinen leikki omiaan, kuopus naureskeli ammeessa. Vahdoin esikoiselle vaipan ja passitin häpeämään omaan huoneeseen kun kiusasi kuopusta. Vähän ajan kulutua menin hakemaan häntä; hän olikin kiivennyt sänkyynsä ja nukkui. Mies tuli lounaalle. Harakka lensi läheiseen puuhun. Sanoin miehelleni etä ompa likainen harakka, onkohan se käynyt lätäkössä uimassa. mieheni sanoi että minun ei kannata avata suutani jos minulla ei ole oikeaa asiaa. Olimme loppuruokatunnin hiljaa. Mies lähti töihin. Syötin lounaan kuopukselle ja vein hänet suihkuun. Kaivoin kuumemittarilla kakat hänen pyllystään (uummetusta) ja vaihdoin vaipan ja pesin hoitopöydän. Siivosin keittiön ja imetin kuopuksen. Makasin hetken sängyllä ja tunsin kuinka kuume nousi. Mittasin kuumeen: 38,5. Esikoinen heräsi, kuumeessa?

minun päiväni tähän asti. mitähän jännää seuraavaksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee tuo miehes kommentti lounastunnilla, olisin ehkä jättänyt tekemättä lounaan tuollaiselle paskiaiselle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi