Nyt on aika selvittää palstalaisten rokotuskattavuus
Luulisi, että aika moni meistä on jo saanut ainakin ekan piikin.
Kommentit (24)
Vastasin "Kyllä, molemmat" sillä olen saamassa toisen annoksen 11.05. eli aivan kohta. Joten siis lähestulkoon jo molemmat. :-)
Vähän off topic mutta mikäköhän tän palstan keskikä on?
Tuntuu kyllä oudolta ajatella, että keski-ikäiset mammat viettäis aikaa tälläsellä palstalla xd
Vierailija kirjoitti:
Jäin koukkuun astra zenecaan ja piikitän päivittäin!!
Itse kiteytän bulkkina ostettua sputnikkia, jauhan pulveriksi ja ripottelen juustokakun päälle. Ei ole parempaa euforiaa kuin sokerispude-humala. Venäläiseen tyyliin sto gram joka lounaan yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä oudolta ajatella, että keski-ikäiset mammat viettäis aikaa tälläsellä palstalla xd
En tiedä. Ensi viikolla ensimmäinen rokotus, 56 vuotias olen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule..
Sen jälkeen kun kuulin kymmeniä vuosia nuoremman mieskollegan seuraavan palstaa, en ole enää ihmetellyt mitään. Tämähän on Suomen suosituimpia palstoja.
Laitoin, että en vielä pitkään aikaan, kun en tiedä milloin saan. Nyt vuorossa 50+ ja itse 35-40 ryhmässä. Jokunen viikko siis ainakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Oi, tämä keski-ikäinen mamma on roikkunut palstalla sen alkamisesta asti. Ihan parasta viihdettä - enimmäkseen.
Alkuaikoina oli kyllä enemmän vauvoihin ja äitiyteen liittyvää keskustelua, nyt kaikkea ihan muuta.
N54
Vierailija kirjoitti:
Meidän palstahan tämä on. Oltiin täällä jo silloin kun sinä olit vasta pilke isäs silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Monessa paikassa rokotetta saa jo kaikki 40+ ikäiset.
Niin jotenkin olen sananparsista päätellyt että suurin osa on eläkeläisiä täällä, keski-ikä on erikseen.
Mitä väliä iällä? Miten liittyy rokotuskyselyyn???
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja ja sain molemmat rokotukset jo alkuvuodesta. Tiesitkö muuten, että keski-ikä alkaa jo 35-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Niin jotenkin olen sananparsista päätellyt että suurin osa on eläkeläisiä täällä, keski-ikä on erikseen.
Sananparsien osaaminen ei kerro iästä, vaan sivistyksen tasosta!
M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä oudolta ajatella, että keski-ikäiset mammat viettäis aikaa tälläsellä palstalla xdMonessa paikassa rokotetta saa jo kaikki 40+ ikäiset.
Ja moneen erityisryhmään kuuluva iästä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä sun ikä niinku on? 13 v? kun et tajuu mitää?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko että eläkeikäiset alentuu toistensa sättimiseen siihen tyyliin kuin tuolla 'aiotko ottaa korona rokotteen kun se tulee mahdolliseksi'...on oltava jotain nuorempia.
Jotkut yrittää asiallista keskustelua, niin jo on jotain rokotevastaisia huutamassa kaikkea mahdollista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko että eläkeikäiset alentuu toistensa sättimiseen siihen tyyliin kuin tuolla 'aiotko ottaa korona rokotteen kun se tulee mahdolliseksi'...on oltava jotain nuorempia.
Jotkut yrittää asiallista keskustelua, niin jo on jotain rokotevastaisia huutamassa kaikkea mahdollista vastaan.
Aivan, tai minkään muunkaan ikäiset, joilla riittää älykkyyttä muuhunkin kuin veetuiluun ja kiusaamiseen.
N29
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 59 v
En aio kokeilla eikä haittaa vaikkei kukaan suomalainen kokeilisi
Jäin koukkuun astra zenecaan ja piikitän päivittäin!!