Kun ihon sävy on pakasteseiti
..niin ei paljon naurata. Toki tämä on niitä ensimmäisen maailman ongelmia, mutta kyllä minua on pienen ikäni harmittanut, että ihoni on rasvattoman maidon värinen. Siis sinertävän valkoinen.
Ruskettuu kyllä, jos jaksaa nähdä vaivaa, mutta en jaksa. Itseruskettavat kuluvat hikoillessa ja peseytyessä saman tien veks.
Mites muut kalkkilaivan kapteenit, oletteko tyytyväisiä väreihinne vai veetuttaako?
(Lisätään tähän vielä se, että tukka on musta ja samoin säärikarvat...)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pandakalma kirjoitti:
Täälläkin sinertävänvalkea seiti, mutta pandarenkailla. Ketjussa moni kehottaa olemaan ylpeä ja iloinen, mutta kyllä mä katson aina kadehtien kauniisti ruskettuvia ihmisiä. En rusketu ollenkaan, olen vain tulipunainen ja sitten taas valkoinen. Tuttavat ei uskonut, että olin ollut etelässä 2 viikkoa, kun tulin haudanvalkeana takaisin. Olin joka päivä monta tuntia bikineissä auringossa, välillä koko päivän. Toki sk 50 ja 30 rasvattuna.
Ohesta valkoisesta ihosta paistaa siniset verisuonet läpi, ja silmönympärykset on aina kuin pandalla. Meikkivoiteita ei löydy, kun lisäksi eritt rasvainen iho ja allergioita.
Plääh
Mä näytin tuolta ensimmäiset 30 vuotta. Sen jälkeen olen syönyt säännöllisesti d-vitamiinia ja rautaa. Ei tietoakaan kummastakaan.
Ei auta mulla. Hemoglobiini 159.ja d-vitamiinia syönyt yliannosta monta vuotta.
Ok. Harmin paikka. Mulla oli näkyvä verisuoni toisen silmän alla, ja sain joko meikata sen vaivalla piiloon tai selitellä, ettei kukaan ole lyönyt. Olen tosi kiitollinen siitä että se katosi.
Toivottavasti viimeistään ikä tuo helpotusta, ilmeisesti sekin vaikuttaa ihon sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Just ihmettelin peilistä, että miksi mun ihosta on tullut vanhenemisen myötä jotenkin tummempi. Haluaisin vaalean ja kuulaan ihon. Näytän lähinnä likaiselta.
Mulla vähän sama! Kirjoitinkin jo, että tykkäisin olla vaaleampi. Jollain Elle Fanningilla on niin kauniin värinen iho.
Just ihmettelin peilistä, että miksi mun ihosta on tullut vanhenemisen myötä jotenkin tummempi. Haluaisin vaalean ja kuulaan ihon. Näytän lähinnä likaiselta.