Onko lyhyiden ja hintelien nöyryyttäminen ok?
"Ajattelimme, että nöyryytämme Hytösen fyysisesti ja nauramme päälle, jos hän sattuu osumaan kohdalle vaikkapa Kisahallin käytävillä. Hytönen uhosi julkisesti omasta voimailuharrastuksestaan, mutta meistä hän oli lyhyenläntä pulkannaru." https://www.hs.fi/mielipide/art-2000007959793.html
Olisiko Hytösen kolumni siis ollut ok, jos hän olisi isompi?
Kommentit (8)
Ehkä #ShortToo :n aika on ensi vuosikymmenellä.
Itse jutussa toimittaja epäili Hytösen juttua kieli poskessa tehdyksi. Ehkä kannattaisi tuota mainittua kohtaakin ajatella vitsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse jutussa toimittaja epäili Hytösen juttua kieli poskessa tehdyksi. Ehkä kannattaisi tuota mainittua kohtaakin ajatella vitsiksi.
Olen ymmärtänyt, että alisteisessa asemassa olevien kustannuksella ei saa vitsailla.
Kyllä lyhyys ja hintelyys voisivat oman sektorin etuoikeuskehälle https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000007946151.html saada.
Vierailija kirjoitti:
On tietty ok. Tälläkin palstalla todettua että alle 180cm mies on täyttä saastaa naisten mielestä ja heillä on oikeus sanoa se.
Se että olet pituutta koskevista ketjuista löytänyt vain tämän sanoman kertoo eniten siitä että sinulla on vaikeita mielenterveysongelmia, joiden takia kumppanin löytäminen on vaikeaa jollei mahdotonta.
Olen lyhyt sekä hieman kateellinen laihoille miehille. Itse olen melkoinen tankki (ei pelkkää läskiä) ja mielellään olisin vaan hoikka tai jopa hintelä. Helpommin löytäisin vaatteita. Etenkin MP-kamppeet on tehty pienille.
Menisin barrikaadeille, mutta eihän kukaan minua niiden takaa näkisi.
Etusivulle
KAUPUNKI: Helsingin Sompasauna saa lähtöpassit kesäkuussa: ”Alkaa olla turvallisuusriski viettää aikaa alueella”
PÄIVÄN TIMANTTI: Ilari ja Simo Lauttasaaresta päättivät perustaa bändin – Tällainen on Smack-yhtyeen traagisesti päättynyt tarina
MAINOS: Aloita aamusi Hesarilla. Tutustu nyt 2 viikkoa maksutta!
Mielipide|Kolumni
Päästäänkö urheilussa siihen, ettei pakaroita ole pakko näyttää?
Urheilussa kosiskellaan yhä osaa yleisöstä näyttämällä naisista paljasta pintaa. Muutosta on kuitenkin näkyvissä.
Saksalainen Sarah Voss yllätti voimisteluväen asuvalinnallaan Baselin EM-kisoissa.
Saksalainen Sarah Voss yllätti voimisteluväen asuvalinnallaan Baselin EM-kisoissa.KUVA: FABRICE COFFRINI / AFP
Annikka Mutanen
2:00 | Päivitetty 7:16
KUVA: MARKUS JOKELA / HS
TOIMITTAJA Mattiesko Hytönen kierteli kesällä 1990 Helsingin suurkisoissa katselemassa urheilijatyttöjä ja kirjoitti heistä (HS 10.6.1990).
Ratsastajilla oli Hytösen mukaan löysät takamukset. Eläintarhan kentällä juoksi tyttö kaksiosaisessa uimapuvussa, josta Hytönen ei pitänyt. Tenniksen Suomen mestari oli kiinteä, mutta hänen lyöntikätensä oli paksumpi kuin toinen.
”En ole koskaan ymmärtänyt niitä miehiä, jotka nauttivat seuratessaan, kuinka kaksi naista lyö tennispalloa ja ääntelee. Minä ymmärrän itseäni. Pidän siitä, kun naistennispelaaja valmistautuu syöttämään ja sujauttaa tennispallon hameensa alle”, Hytönen kirjoitti."
Törkeä äijä. Nykyään tämmösillä narsistilla on vaikeampaa kun ne tunnistetaan. Itkevät sitten että cancel-culture. Se on kylläkin consequences culture.