Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku auttaa? Yksinäisyys ahdistaa :(

Vierailija
06.05.2021 |

Hei, olen 29-vuotias. Minulla on toki muutama ystävä lukioajoilta, tosin emme nää enää koska elämä on tapahtunut. Monet tämän ikäiset hankkivat jo lapsia, niitäkään nyt ei luonnollisesti ole. Käyn töissä ja opiskelen siinä samalla. Oikeastaan olen todella masentunut, koska en kuulu minnekkään. Tuntuu, että viime vuosilta ei ole mitään muistikuvia, koska ei ole tapahtunut mitään.

Tää yksinäisyys on vaan kierre, joka masentaa ja kun masentuu, on vielä yksinäisempi. Iloa elämään yritän hakea kuntosaliharrastuksen kautta ja kävelystä. Syntymäpäivät ovat aina raskaita - ensi vuonna täytän 30,se pelottaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mies niin niskata kiinni ja ura käyntiin. Jos oot nainen niin valitse joku mies.

Vierailija
2/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se myös sattuu kun ihmiset olettaa, et joo, hei, meeppä sinne ja sinne kaverin kanssa. Mulla ei oo myöskään perhettä, olen ollut omillani jo nuoresta saakka. Ehkä roolini täällä pallon päällä on se että ihmiset voi verrata tilannettaan minuun ja miettiä, miten hyvin heillä menee ja miten onnekkaita ovat.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi auttaa mutta mulla ei oo myöskään ystäviä ja täytän ens vuonna 30. Oletko koittanut tutustua uusiin ihmisiin netissä?

Vierailija
4/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot mies niin niskata kiinni ja ura käyntiin. Jos oot nainen niin valitse joku mies.

Mies löytyy, ollaan oltu yhdessä 11 vuotta. Oikeastaan hän elää omaa elämäänsä ja minä omaani. Ei se tarkoita, että jos on parisuhteessa, ei voisi kokea yksinäisyyttä. Nuorempana tehtiin enemmän yhteisen ystäväporukan kanssa. Harvemmin ikinä tehdään mitään yhdessä.

-ap

Vierailija
5/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi auttaa mutta mulla ei oo myöskään ystäviä ja täytän ens vuonna 30. Oletko koittanut tutustua uusiin ihmisiin netissä?

Olen joo, mut aina se on tyssännyt. Ehkä oon vaa pyörinyt väärillä foorumeilla.

-ap

Vierailija
6/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten se myös sattuu kun ihmiset olettaa, et joo, hei, meeppä sinne ja sinne kaverin kanssa. Mulla ei oo myöskään perhettä, olen ollut omillani jo nuoresta saakka. Ehkä roolini täällä pallon päällä on se että ihmiset voi verrata tilannettaan minuun ja miettiä, miten hyvin heillä menee ja miten onnekkaita ovat.

-ap

joo, pidä toi, uhriutuminen sopii sulle. Kellään muullahan ei mene huonommin kuin sulla, jolla asiat ovat aikas hyvin, vain kaverit puuttuu, mutta niitäkin ehtii vielä saada.

Vierailija
7/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko persu?

Vierailija
8/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla on siis useita ystäviä?

Vierailija
9/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 30 vuotiaassa ole mitään pelottavaa. Se on vain median ja setämiesten luomaa harhaa.

Ilmottaudu jollekin tanssikurssille. Naisvoimistelijat ja urheiluseurat järjestävät näitä ainakin. Zumbaa, lavatansseja mitä vaan. Saat ystäviä ja turvallisen ympäristön harrastukselle.

Vierailija
10/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen yksinäisyys pelotti ja ahdisti. Nykyään en tunne enää mitään.

Vierailija
11/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korona-aikaan tietenkin vaikeata, mutta käytkö missään tapahtumissa ja paikoissa joissa o helppo tavata uusia ihmisiä. Jos aina pyörit samoissa paikoissa on todella vaikea tavata uusia ihmisiä. Itselle auttoi kavereiden saannissa suureen kaupunkiin muuttaminen ja se, että yritin itsekin todella paljon jutella muille sen sijaan, että odotin toisen osapuolen tekevän aloitteen. Kokeile vaikka Meet Up ryhmiä, jos asut sellaisella paikkakunnalla, jolta löytyy toimintaa https://www.meetup.com/cities/fi/helsinki/

Vierailija
12/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies löytyy, ollaan oltu yhdessä 11 vuotta. Oikeastaan hän elää omaa elämäänsä ja minä omaani. Ei se tarkoita, että jos on parisuhteessa, ei voisi kokea yksinäisyyttä. Nuorempana tehtiin enemmän yhteisen ystäväporukan kanssa. Harvemmin ikinä tehdään mitään yhdessä.

-ap

Muutos tähän. Yhteistä tekemistä miehen kanssa.

Vierailija
13/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhaleja ♥️

Ei tarvi pelätä 30 vuoden rajapyykkiä, olet vielä nuori.

Vai olisiko sinulla 30 kriisi?

Vierailija
14/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota luonto haltuun. Metsässä, rannoilla ja kalliokoissa kuhisee länsimaista yhteiskuntaa vanhempi (ja vahvempi) elämä sekä suomen sukuisten heimojen oma historia. Luonto oli ja on oma kirkkoni elämän koskitaipaleilla. Pienuuden kauneus, suuruuden mahtavuus - kaikkea voi löytää kun astuu ovesta ulos.

Vierailija
15/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 30 vuotiaassa ole mitään pelottavaa. Se on vain median ja setämiesten luomaa harhaa.

Ilmottaudu jollekin tanssikurssille. Naisvoimistelijat ja urheiluseurat järjestävät näitä ainakin. Zumbaa, lavatansseja mitä vaan. Saat ystäviä ja turvallisen ympäristön harrastukselle.

Sivusta totean, ettei kursseille meno takaa yhtään ystävää. Minä olen käynyt työväenopiston kursseilla jo muutaman vuosikymmenen, mutten ole tutustunut niillä yhteenkään ihmiseen. Tietysti toivon, ettei muilla ole yhtä huono tuuri. 

Vierailija
16/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jätä se sika.

Vierailija
17/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta totean, ettei kursseille meno takaa yhtään ystävää. Minä olen käynyt työväenopiston kursseilla jo muutaman vuosikymmenen, mutten ole tutustunut niillä yhteenkään ihmiseen. Tietysti toivon, ettei muilla ole yhtä huono tuuri. 

Jep. Ei se riitä että ilmestyy paikkoihin kuin orpo piru jurottamaan, täytyy myös itse jutella ja hakea sitä kontaktia.

Vierailija
18/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei se riitä että ilmestyy paikkoihin kuin orpo piru jurottamaan, täytyy myös itse jutella ja hakea sitä kontaktia.

Niin. Ei ne kaikki muutkaan siellä välttämättä ole mitään sosiaalisukeltajia yhtään enempää kuin sinäkään. Mutta he yrittävät edes noissa tilanteissa voittaa itsensä ja vähän jutella jollekin. Eikä vain odota, että joku maagisesti huomaa kuinka upea ihminen olet sanomatta sanaakaan.

Vierailija
19/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmiset voivat yhdistyä. Esimerkiksi pienet tapahtumat paikkakunnalla, joka yhdistää samoista asioista kiinnostuneita. Mitä se voisi olla sinulle? Miten somen mahdollisuudet, mikä tilanne niissä.

Vierailija
20/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä noin vain valita, huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi