Miten voittaa nainen takaisin?
Eli olen mokannut suhteessani. Koskaan ei nainen ole ollut näin vihainen minulle. En ole pettänyt häntä, mutta pitäisi osoittaa että pystyn kohtelemaan häntä paremmin ja arvostavammin. Ideoita mitä voin tehdä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Käy parturissa, pukeudu tyylikkäästi, treenaa itsesi kuntoon ja näytä hyvältä, niin mamma haluaa sut takaisin.
Yleisestihän noi on ihan hyviä vinkkejä sinkkumiehelle. Tuskin tässä tilanteessa auttaa kun kyse on siitä miten olen kohdellut häntä. Senkään takia ei auta että nainen kehui ulkonäköäni tänään aamulla, mutta se ei tosiaan minua pelasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro edes millaisen virheen teit niin voidaan antaa ideoita.
Ollaan oltu koronan takia kahdestaan lähes kaikki vapaa-aika yli vuoden. Mitä enempi viettää aikaa toisen kanssa, sitä enemmän mahdollisuuksia pienille kinasteluille. Lopulta tajusin että minun tyylini esittää asiani on jo pidemmän aikaa ollut asiaton. Tiedän itsestäni että osaan kohdella toista paremminkin.
Hän myöntää olevansa liian herkkä suuttumaan, mutta se on nyt toissijaista. Olen mokannut. Ap
Olet ehkä haukkunut häntä riidellessä? Jos et oikeasti ole sitä mieltä, mitä olet sanonut, pahoittele ja kerro että et todellakaan tarkoittanut sitä, tuli vain tunnekuohussa sanottua. Jos taas olet jokseenkin sitä mieltä, mitä sanoit, voit kertoa että ko. asialla ei ole sinulle mitään väliä, ja olet pahoillasi että sanoit ilkeästi. Kerro joka tapauksessa, että olet tajunnut, että tapasi on asiaton etkä halua enää käyttäytyä niin, ja pyydä että hän huomauttaa asiasta aina ja heti kun teet niin. Sopikaa joku rangaistus :D
Olen sanonut riidellessä pahasti. Toki hän täysin tietää että juurisyy on hänessä ja ilman tätä syytä en olisi sanonut ikinä sanomiani asioita. Hänkin on sanonut ja tehnyt minua kohtaan väärin, mutta minusta on päivänselvää että minun pitää lopettaa hänen syyttely ja tunnustaa loukanneeni häntä. Hän tietää etten ole tarkoittanut loukata häntä.
Vaikea uskoa että tämä selvitetään helpolla, mutta sydän sanoo että tämä on selvitettävä. Joskus viha ja rakkaus kulkevat lähellä toisiaan.
Uskon siihen että hyvätkin pitkäaikaiset suhteet käyvät jossain vaiheessa läpi syviäkin kriisejä. Ap
Olen käsittänyt että ihminen on kykenevä anteeksiantoon. Tuskin koko ihmiskuntaa olisi jos meillä ei tätä taitoa olisi. Ap
Seliseli. Juurisyy on housuissas.
Jos rouvasi on yhtä pitkävihainen kuin minä niin mikään ei auta, jatka elämässä eteenpäin. Valuvika varmaan luonteessani, mutta jos olen jotakuta kohtaan luottamuksen menettänyt, sitä ei kyllä saa enää takaisin.
Ihana ap! Tajuat että molemmissa on vikaa, mutta haluat korjata omasi, ihailtavaa! Sano suoraan, että on tullut mokattua ja haluat pyytää anteeksi. Kerro että arvostat häntä suuresti ja siksi aiot työstää itseäsi, jotta voit kohdella häntä paremmin. Kukapa nainen olisi tuollaisen tunnustuksen jälkeen takakireä!
Itse toivoisin omalta siipalta kuuntelemista. Olen ehdottanut monia remonttikohteita kodissamme, mutta mitään ei ala tapahtua. Ja kun itse kaivan akkuporan esiin, tulee hän selän taakse kysymään, että mitä ihmettä teen. Siinä kohtaa mulla palaa aina käämi ja tiuskaisen että maalaan tuon seinän, josta oli jouluna puhe jne. Ähellän aikani yksin, ukko istuu sohvalla. Kun on viimeinen pätkä maalattavana, tulee hän luokse ja kysyy voiko hän tehdä jotain. Joo, pari tuntia sitten olisi voitu vuoro vaihtaa... Eli jos nainen pyytää tekemään jotain, tee se. Meillä tämä on ajanut siihen tilanteeseen, että harkitsen oman asunnon ostoa, kun tämä on hänen asuntonsa ja minä tätä kohennan, yksin. Talo ajateltiin rakentaa, mutta tuolla aktiivisuudella sen rakentaisin minä, yksin. Tehkää yhdessä ja mieti, miten voisit helpottaa emäntäsi elämää. Siihen ei aina tarvita kuin yksi pyyhekoukku vessaan, mutta sillä koukulla on suuri vaikutus emännän tyytyväisyyteen.
UPDATE: Isosti valoa tunnelin päässä! Kävin jo pohjalla oman mieleni kanssa tästä asiasta, mutta lopulta sain vastakaikua anteeksipyytelyilleni. Parasta oli se että minun ei tarvinnut esittää mitään ällöromanttista mielinkielin ruusupuskasontaa, paransin vain käytökseni sille tasolle millä pidän sen muidenkin ihmisten seurassa. Ap
Voi voittaa naisesi takaisin haastamalla kilpakosijasi miekkataisteluun. Ja sen taistelun voittajan tulee maksaa naisen perheelle 3 sikaa, 2 kanaa ja yhden lehmän. Kunniasi tulee näin palautetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Panet ahkerasti peräsimeen, niin mamma on tyytyväinen.
Homot sitä haluaa.
Kerro edes millaisen virheen teit niin voidaan antaa ideoita.