Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

60 kiloa laihtuneesta kundista tuli komistus, luokan entinen kiusaaja-kaunotar pyysi treffeille...

Vierailija
06.05.2021 |

Mutta mitäs sanoikaan komeaksi kundiksi muuttunut entinen lihapallero tälle kaunistukselle.
https://www.metropoli.net/omg/uutiset/laihdutti-60-kiloa-ja-muuttui-kom…

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mikä yllätys se kenellekään on, että hoikkana on eri markkinat kuin lihavana?

Mä en olisi saanut ikinä penistå sisääni yhdeltäkään mieheltä keneltä oon saanut, jos olisin ollut lihava tai edes vähän pullukka.

Mä olen ollut huomattavan alipainoinen ja nyt lihava. En ole saanut yhdeltäkään mieheltä "penistä sisääni" missään painoluokassa. Ulkonäkö kun on muutakin kuin se paino. 🙄

Vierailija
22/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies.

No hän on vain mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kuuma” Anthony kantaa näköjään aitona kilt ti miehenä kantaa kaunaa kauniille naisille ja haaveilee kostosta. Just niinkuin aito kilt ti mies. Sääli niitä naisia, jotka eksyvät tämän kainaloon.

Vierailija
24/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten.

Sitä vain, että beta-mies voi ollakin alfa kunhan vain laihduttaa.

...ja tajuaa olevansa håmå

Vierailija
25/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kuuma” Anthony kantaa näköjään aitona kilt ti miehenä kantaa kaunaa kauniille naisille ja haaveilee kostosta. Just niinkuin aito kilt ti mies. Sääli niitä naisia, jotka eksyvät tämän kainaloon.

Eiköpä Anthony ole vuodessa entistään ehompi. Laihdutetut kilot tulevat kavereineen takaisin. Ja sinne rasvapoimuihin voi tosiaan eksyä!

Vierailija
26/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mikä yllätys se kenellekään on, että hoikkana on eri markkinat kuin lihavana?

Mä en olisi saanut ikinä penistå sisääni yhdeltäkään mieheltä keneltä oon saanut, jos olisin ollut lihava tai edes vähän pullukka.

Mutta kaikke ne sun miehesi kyllä ovat jossain vaiheessa painaneet myös pullukoita.

Tuskinpa vain. Minä haluan vain alle 25-vuotiaita mallin näköisiä miehiä.

Niin, tämä on se valhe, jota naiset itselleen kertovat. Että jos on tarpeeksi nuori, nätti ja hoikka, niin mies haluaa vain sinut eikä muita.

Miehet panevat mitä tahansa. Miestä kiihottaa varieteetti. Jos miehellä on nuori, nätti ja hoikka, häntä kiinnostavat naiset, jotka eivät ole tätä. Jos miehellä on vanha, pullea ja ruma nainen, häntä kiinnostavat naiset, jotka eivät ole tätä. Maailman kauneimpia naisia on petetty ja usein vaatimattoman näköisten pullukoiden kanssa. Jude Law, Arnold Schwarzenegger.

Mitä kauniimpi olet, sitä enemmän miehesi haluaa nussia jotain viemäriörkkiä.

Vierailija
27/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mallia, ap. Laihduta.

Vierailija
28/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikke ne sun miehesi kyllä ovat jossain vaiheessa painaneet myös pullukoita.

Niin, tämä on se valhe, jota naiset itselleen kertovat. Että jos on tarpeeksi nuori, nätti ja hoikka, niin mies haluaa vain sinut eikä muita.

Miehet panevat mitä tahansa. Miestä kiihottaa varieteetti. Jos miehellä on nuori, nätti ja hoikka, häntä kiinnostavat naiset, jotka eivät ole tätä. Jos miehellä on vanha, pullea ja ruma nainen, häntä kiinnostavat naiset, jotka eivät ole tätä. Maailman kauneimpia naisia on petetty ja usein vaatimattoman näköisten pullukoiden kanssa. Jude Law, Arnold Schwarzenegger.

Impijonne ja mielikuvitusnaiset, osa 6 miljoonaa

Vierailija
29/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee läksyt, kakara

Vierailija
30/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole kuvitellut, että joku haluaa vain minut eikä muita.

Tiedän vain, että parikymppiset mallin näköiset/mallit harvemmin pullukoita panee.

Ne eivät ole perusmiehiä, joihin pätisivät perusmiesten säännöt. Ne on nirsoja miehiä.

Vierailija
31/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikinsäästäjä: ”Lue juttu hyvinvointisivustolta” -linkki vie vanhalle tutulle terveydenasialla-sivustolle. 🙄

Mitä sitten,? Palkittu hyvä sivusto jota lukuisat lehdet siteeraavat. Sua vituttaa varmaan kun olet jonku Tere.fin toimittaja  :D

Vierailija
32/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei olekaan ulkonäöllä merkitystä, eli tahtoo sanoa että nyt kun hän on laiha, niin hän ei arvosta sitä että joku vosu on kiinnostunut hänestä sen takia!

Vierailija
33/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rohkaistui läskinä pyytämään luokan kauneinta tyttöä parikseen.

Entä sitten? Kai läskikin saa pyytää tuollaista kaunista? Niinkö ajattelette?

Vai onko sanonta "suutari pysyköön lestissään" oikeassa?

Vierailija
34/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole kuvitellut, että joku haluaa vain minut eikä muita.

Tiedän vain, että parikymppiset mallin näköiset/mallit harvemmin pullukoita panee.

Ne eivät ole perusmiehiä, joihin pätisivät perusmiesten säännöt. Ne on nirsoja miehiä.

Eivät olekaan. Perusmiehet haluavat nuoria, nättejä ja hoikkia. Miesten valiot ottavat aivan kenet vain haluavat miettimättä muiden miesten tai naisten mielipiteitä.

Vierailija
35/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tällaisena isoäiti-ikäisenänaisena olen kyllä nyt tuon miehen puolella.Ymmärrän ja hyvin.

Olin itse keskikouluvuosinani(nykyinen peruskoulun yläaste) koulukiusattu.Kansakoulussa ei ollut sellaisia ongelmia,mutta opparissa alkoi heti.

Asuimme maalla ja paikallisten kavereiden kanssa ois varmaan pärjätty mutta kouluun tuli joka päivä kolme bussilastillista lähikaupungista,ja nämä olivat 11-vuotiaista kaupungin "kingejä" ja "kviinejä".

Olin ehkä vanhanaikainen 70-lukulaiseksi ja alussa olin tietysti ihan lapsi.

Olin "antiikki",ylipainoinen olin hiukan,mutta pukeuduin ehkä vähän vanhanaikaisemmin.En tykännyt farkuista,olin mielellään hameessa.No kiusaamissyitä löytyi vaikka millaisia,se oli siis etupäässä henkistä,yksinjättämistä,irvailua,nimittelyä.Oli sitten heitäkin,paikallisia,joiden kanssa oltiin koulun ulkopuolella kavereita,mutta koulussa he käänsivät selkänsä mennen virran mukana.

Kun vanhennuttiin,muodostui pareja,mutta kukaan jätkä ei katsonutkaan minua.Kerran oli koululla disko,arvatkaa meninkö,mua ei olis kukaan hakenut.Jätkien mielestä olin vaan naurettava tapaus.

Oli pari kolme poikaa jotka eivät liittyneet tuohon,mutta he olivat neutraaleja,eivät ottaneet kantaa.Eihän niin voinut tehdä,siitähän olisi itse joutunut kiusatuksi.

Joku ns. tyttökavereistani,jonka kanssa meni paremmin,sanoi,että pukeudu muodin mukaan ja laihduta vähän,niin ei sua kukaan kiusaa.

Luokalla oli kyllä mua paljon tukevampia tyttöjä,mutta he olivat muodokkaita,mä olin tasapaksu.

Viimeisenä vuonna meni vähän paremmin,oltiin bileissä viimeisenä keväänä talvilomalla.Silloin näytti että tilanne parani vähän,ettei jäänyt ihan paha maku koulusta.

Mutta jos mua olisi myöhemmin joku luokkatoveripoika pyytänyt treffeille,niin en varmaan olisi lähtenyt.

Ei tarvitse kenenkään jaloissa kieriä,miettikööt tekojaan,olen miehen kanssa sama mieltä.

Ehkä jos niistä muutamasta "neutraalista"ois joku tielle osunut ja olisin muuten pitänyt,olisin voinut ehkä tavata,mutta periaatteessa EI.

Olen tavannut myöhemmin entisiä koulukavereita ja ihan hyvät välit,jutellaan jos nähdään.On puhuttu niistäkin asioista jotka silloin hiersi.Kuitenkin nämä kaikki ovat kotiseutuni väkeä,ei noita kaupungin koviksia,joista kiusaaminen alkoi.

Kurja sanoa,että taannoin tulin työpaikalla tuntemaan naisen,jonka mies oli just ensioppikouluvuoteni pahin kiusaaja.Hän antoi minulle tuon haukkumanimen,"antiikki".

Tämä nainen ei siis saanut sitä koskaan tietää,en kai nyt sellaista olisi kertonut,eikä hän tiennyt,että edes tunsin miestään.

Kävi niisn surullisesti,että kyseinen nainen kuoli syöpään.

Lukiessani kuolinilmoitusta tunsin toki surua hänen miehensä takia.

Silti mielessänion aina tuo virnistelevä 11-12-vuotias pikkupoika,joka säälimättömän ilkeästi kohteli samanikäistä tyttöä.

Miksi tuon kerrotun miehen olisi pitänyt nöyrtyä sen naisen edessä.

Hän on antanut naiselle anteeksi,se on hyvä.

Anteeksi voi antaa,mutta ei aina unohtaa.

Vierailija
36/39 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa

Vierailija
37/39 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 36:  Anteeksi voi antaa, mutta se ei tarkoita sitä, että haluaisi olla missään tekemisissä koulukiusurin kanssa.

Minua ei koskaan kiusattu, mutta joskus joku sanoi ilkeästi. Vuosikymmentenkään jällkeen ei ole unohtunut. Vaikka ymmärrän, ettei sanoja ole tarkoittanut mitään suurta pahaa, silti jo lapsen mielessäni tulkitsin ihmisten luonteita. Sekä aikuisten että lasten.

Jokin piirre kertoo ihmisen syvimmästä olemuksesta. Jos sanoo ilkeästi tahallaan, paha sana ei katoa tuuleen vaan jää "ilmaan" -  eli tietenkin vain minun mieleeni - leijumaan. - Huonosti valitut sanat ovat eri asia kuin tarkoituksellinen ilkeys.

Koska en ole pyhimys ensinkään, olen itsekin sanonut ilkeästi.

Muistan ilkeyteni ja ne kalvavat mieltäni, vaikka joidenkin sanojeni takana seison, useimpia kadun.

Vierailija
38/39 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha juttu.

Entinen läskipallero kildis ei pyytänyt läskinä ollessaan koulun ujoja tyttöjä treffeille  vaan koulun suosituinta tyttöä.

Mieti sitä.

Olisiko ujojen tyttöjen sitten pitänyt huolia hänet, vain siksi koska ovat ujoja? Tekeekö ujous heistä sinun mielestäsi ns. saman tasoisia hänen kanssaan? Eli ulkoisesti epäviehättävä mies on hyvä pari ujon naisen kanssa? Ujoissakin voi olla vaikka millaista kaunotarta, jos et sitä tiennyt. Luultavasti tuo poika olisi sitten valinnut kysyä sellaista. Ja se kaunotar ei olisi tietenkään saanut kieltäytyä, onhan hän ujo ja siksi pitäisi kelvata kuka tahnsa.

Vierailija
39/39 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusattu -- poika laihdutti -- ja muuttui suorastaan komistukseksi.

Sitten alkoi tapahtua. Luokan kaunein tyttö ottikin yllättäen yhteyttä, kehui kuumaksi ja pyysi tapaamista.  Tyttö oli aiemmin kiusannut poikaa läskiksi pilkaten --.

Anthonyn tarina kuvineen leviää nyt maailmalla. Se on kertomus ulkonäön merkityksestä, mutta myös sisusta, päättäväisyydestä ja siitä, ettei kaikkea sittenkään mitata ulkonäössä.

Mitä tässä ei nyt mitattu ulkonäössä. Mistä muusta tästä sitten oli kyse kuin ulkonäöstä? Anthonylle olisi kelvannut vain kaunein tyttö, mutta hän oli fläsä eikä saanut kauneinta tyttöä. Sitten hän laihdutti ja nyt saa tyttöjä, ehkä jopa olisi saanut tämän kauniin. Niin?

Ei läskit tytötkään saa komeinta miestä, ihan menee puntit tasan. Turha itkeä.

Olen täällä palstalla monesti törmännyt harhakäsitykseen, jonka mukaan jokaisella naisella ulkonäöstä riippumatta olisi komeita miehiä jonoksi asti tarjolla, sen kun valitsee parhaan. En todellakaan tiedä mistä tämä käsitys on peräisin mutta ilmeisesti jotkut oikeasti uskovat tähän. Todellisuus on kyllä jotain aivan muuta.