Itken joka päivä rumuuttani
Mässäilen vielä usein ig-kaunottarien täydellisillä kuvilla ja tunnen itseni vielä surkeammaksi. Parisuhteesta on turha haaveilla, miehille kelpaan vain yhteen kertaan. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
On mulla niitäkin riittävästi. Olen köyhä, työtön ja yksinäinen.
Ap
No mene sitten töihin niin kaksi ongelmaa jo hoidettu. Ei kukaan mies jaksaisi työtöntä ruikuttavaa naista.
Heti kun kerrot miten sinne töihin vaan MENNÄÄN.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
Ap
No mene sitten töihin niin kaksi ongelmaa jo hoidettu. Ei kukaan mies jaksaisi työtöntä ruikuttavaa naista.
Ap
Menemällä kouluun, samperin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
Ap
Ap
Ihminen kehittää taitoja mitä voi tarjota työnantajalle joka etsii juuri sellaista ihmistä jolla on oikeat taidot työhön joka on tarjolla. Oletko kuullu esim opiskelusta?! Taidat olla yhtä tyhmä kuin ruma.
Entä jos ei pääse opiskelemaan? Ihmisillä voi muutenkin olla esim. mt-ongelmia, todella empatiakyvytöntä alkaa haukkua ihmisiä tyhmäksi jos ei ole kaikki elämässä sujunut. Ne joilla on aina ollut kavereita ja parisuhde eivät ymmärrä miten paljon niistä saa energiaa ja miten yksinäiseltä voi tuntua, jos ei oikeasti ole yhtäkään ystävää saati romanttista kumppania joka välittäisi.
Ei ihminen ole mikään robotti joka tuosta noin vain kykenee tekemään mitä tahansa missä olosuhteissa tahansa, ihminen on sosiaalinen eläin joka tarvitsee muiden tukea ja hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
Ap
Tässä on syyt miksi jumitat tämmöiseen asiaan. Olet liian yksinäinen, ajatukset rupeaa kiertämään kehää joka muuttuu jatkuvasti yhä epärealistisemmaksi ulkopuolisen palautteen ja mielekkään tekemisen puuttuessa. Yritä päästä takaisin normaaliin elämään missä tapaat uusia ihmisiä ja jossa pysyt realiteetteissa. Ihmisen ei ole hyvä olla liian yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
Ap
Ap
Ihminen kehittää taitoja mitä voi tarjota työnantajalle joka etsii juuri sellaista ihmistä jolla on oikeat taidot työhön joka on tarjolla. Oletko kuullu esim opiskelusta?! Taidat olla yhtä tyhmä kuin ruma.
Entä jos ei pääse opiskelemaan? Ihmisillä voi muutenkin olla esim. mt-ongelmia, todella empatiakyvytöntä alkaa haukkua ihmisiä tyhmäksi jos ei ole kaikki elämässä sujunut. Ne joilla on aina ollut kavereita ja parisuhde eivät ymmärrä miten paljon niistä saa energiaa ja miten yksinäiseltä voi tuntua, jos ei oikeasti ole yhtäkään ystävää saati romanttista kumppania joka välittäisi.
Ei ihminen ole mikään robotti joka tuosta noin vain kykenee tekemään mitä tahansa missä olosuhteissa tahansa, ihminen on sosiaalinen eläin joka tarvitsee muiden tukea ja hyväksyntää.
Kuka tahansa pääsee amikseen, kunhan kasaa itsensä, lopettaa tekosyiden tehtailun ja hakee sinne. Lopeta vinkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
Ap
Ap
Kuka tahansa pääsee amikseen, kunhan kasaa itsensä, lopettaa tekosyiden tehtailun ja hakee sinne. Lopeta vinkuminen.
Olet ilmeisesti näitä "kuka tahansa pääsee töihin"-ihmisiä, jotka kuvittelevat että töitä riittää kaikille. Avoimia opiskelupaikkoja on vähemmän kuin hakijoita, ainakin kaupungeissa eivätkä kaikki halua muuttaa jonnekin pikkupaikkakunnalle kolmeksi vuodeksi käytännössä täysin yksin ja ilman perhettä.
Mutta sinulla nyt on selvästi paha olla jota purat vain muihin, turha kanssasi on alkaa enempää vängätä kun empatiakykysi täysi 0. Mukavaa päivänjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
Ap
Ap
Olet ilmeisesti näitä "kuka tahansa pääsee töihin"-ihmisiä, jotka kuvittelevat että töitä riittää kaikille. Avoimia opiskelupaikkoja on vähemmän kuin hakijoita, ainakin kaupungeissa eivätkä kaikki halua muuttaa jonnekin pikkupaikkakunnalle kolmeksi vuodeksi käytännössä täysin yksin ja ilman perhettä.
Mutta sinulla nyt on selvästi paha olla jota purat vain muihin, turha kanssasi on alkaa enempää vängätä kun empatiakykysi täysi 0. Mukavaa päivänjatkoa.
Ihminen joka haluaa töihin, ei luovuta ja vingu turhasta paskasta. Vaan tekee ja menee. Vituttaa kaikki kermaperseet jotka vain vinkuvat kun kaikkea ei kanneta naaman eteen. Minkään eteen ei enää tehdä mitään, kaikki pitää saada heti ilman mitään vaivaa.
No en ole kuullut itsesäälin koskaan kaunistaneen ketään tai lisänneen viehätysvoimaa. Sama pätee masokismiin. Huomiota hakemalla saa vaan huonoa huomiota kuten tämä vastaus.
Mutta sait mitä halusit eli huomiota. Ihan sama millaista huomiota kunhan vaan on huomiota. Oletko nyt tyytyväinen?
Takaa on kuin Marilyn Monroe edestä muistutan vähän apinaa.
Mitä hittoa nyt taas? Siis oikeesti päivät pitkät kyyläät jotain photoshopattuja instatyrkkyjä? Hae opiskelemaan, mene töihin ja lopeta itsesäälissä vellominen.
Aina jonnekin pääsee opiskelemaan. Olisko oppisopimus mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö mitä. Ihminen valitsee satunnaisia seksikumppaneita ja pysyvään liittoon tarkoitetun kumppanin eri kriteerein.
Oletko katsellut ihmisiä ympärilläsi. Kyllä vain näyttäisi niille rumillekin puolisoita löytyneen. Miksei siis sullekin!
Pysyvään liittoon valitaan muiden ominaisuuksien kuin naaman tai vartalon perusteella... Nätti sen on mutta tyhmä/ilkeä/hankala/ahne/laiska/perso viinalle/väkivaltainen/tunteeton/eikä sen kanssa voi mitään yhdessä tehdä, mitä nyt paneskella... meinaaks näin.
Eli todennäköisesti olen ruma JA tyhmä/ilkeä/hankala/ahne/laiska/perso viinalle/väkivaltainen/tunteeton. Tämä lohduttaa.
Ap
AP, miten niin todennäköisesti? Kai sä itse tiedät, oletko esim. laiska, väkivaltainen, tunteeton alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
Ap
Ap
Menemällä kouluun, samperin idiootti.
Lukeeko jossain, että mulla ei ole koulutusta?
Ap
En ala lässyttämään, kerronpa oman kokemukseni. Eli pidin itseäni rumana 4 vuotta siinä 15-20 vuotiaana. Muu perhe yritti kehua, mutta eihän se mitään auttanut.
Sain lähetteen psykiatrin juttusille ja se tavallaan avasi sisäisen minuuteni myös minulle. Kaksi tunnin kertaa riitti, oivalsin että tämmöinen olen kun äidin ja isän geenisekoituksesta tuli. Lakkasin 3 kuukaudessa murehtimasta asiaa jolle en vain voi mitään.
Sen sijaan olen ehkä kaivannut itsestäni hyviä puolia liikaakin, mutta oivalsin sen mitä joku täällä aamupäivällä kirjoitti, jokainen on hyvä jossain.
Nyt kevään viimeiset yliopiston tunnit menossa ja liiketoimintasuunnitelma on valmiina, oma firma perustetaan huomenna. Eteenpäin mennään, vaikka kontaten jos ei pystyyn ehdi vauhdissa nousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö mitä. Ihminen valitsee satunnaisia seksikumppaneita ja pysyvään liittoon tarkoitetun kumppanin eri kriteerein.
Oletko katsellut ihmisiä ympärilläsi. Kyllä vain näyttäisi niille rumillekin puolisoita löytyneen. Miksei siis sullekin!
Pysyvään liittoon valitaan muiden ominaisuuksien kuin naaman tai vartalon perusteella... Nätti sen on mutta tyhmä/ilkeä/hankala/ahne/laiska/perso viinalle/väkivaltainen/tunteeton/eikä sen kanssa voi mitään yhdessä tehdä, mitä nyt paneskella... meinaaks näin.
Eli todennäköisesti olen ruma JA tyhmä/ilkeä/hankala/ahne/laiska/perso viinalle/väkivaltainen/tunteeton. Tämä lohduttaa.
Ap
Mitä!! odotat palstalaisilta? Neuvoja olet saanut, torppaat ne heti. Haet nyt huomiota täältä ihan väärällä tavalla.
Älä stressaa ulkonäöstäsi. Se on vain yksi pieni osa Sinua. Opi hyväksymään itsesi yhtenä suurena, ainutlaatuisena kokonaisuutena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
Ap
Tässä on syyt miksi jumitat tämmöiseen asiaan. Olet liian yksinäinen, ajatukset rupeaa kiertämään kehää joka muuttuu jatkuvasti yhä epärealistisemmaksi ulkopuolisen palautteen ja mielekkään tekemisen puuttuessa. Yritä päästä takaisin normaaliin elämään missä tapaat uusia ihmisiä ja jossa pysyt realiteetteissa. Ihmisen ei ole hyvä olla liian yksin.
Tästä varmaan on kyse. Alan kohta olla liian huonossa kunnossa edes mennäkseni töihin vaikka sellaisen lottovoiton kuin työpaikka jossain vaiheessa saisin.
Ap
Instagramkauneus on todella feikkiä. Outoa, että vielä on ihmisiä jotka luulevat, että instababet todella näyttää siltä.
Vilkaisepa vaikka youtubesta muutama video "stephanie lange"-kanavalta. Palataan asiaan myöhemmin, jos tunnet vielä itsesi rumaksi :D
Miksi tunnet olevasi ruma? Ei tarvitse olla korkea itsetunto, kunhan oppisit rakastamaan itseäsi ja sun hyviä puoliasi. Usein uuden tyylin esim. tiettyjen vaatteiden löytäminen jotka itselle sopii tuo ihan uutta kuvakulmaa. Ei aina tarvitse meikkiä, pidä itsestäsi vaan huolta. Liikunta, lepo, hyvä ruoka ja perus ihonhoito auttaa yms. Ostan itse paljon vaatteita kirpputorilta mutta olen hyvin tyylitajuinen. Kasvatan myös pitkiä hiuksia tällä hetkellä, tunnen että se saa kasvot kauniiksi naisella….(olen siis nainen itse)
MUTTA tärkeintä on löytää mitä SINÄ itse koet kauniiksi ja mikä sulle itselle sopii…turha mitään muiden standardeja on seurata. Mulla on nyt pari kk ollut käytössä 19 euron ”throw away” silmälasit (prisma kokeilu) ja saan kehuja muilta kuinka nätit. Itse kuitenkin vihaan niitä kehyksiä ja tunnen oloni rumaksi! Mutta pian saan oikeat silmälasit mun omalla korjauksella ja valitsenkin heti ne lemppari kehykset joita olen kuolannut… :) ! Sitten tunnen oloni kauniiksi taas.
Huomaatko miten se on usein sun omassa päässä? Kaikki lähtee sisältäpäin. Myös itsevarmuus ja itsetunto. EI mitään kauheeta egoa ja narsisti-lookkia…kunhan et ruoski itseäsi ja rakennat terveellisen tavan rakastaa ja hyväksyä itsesi. Tulipas pitkä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hyvin. Sä oot hyvä ja kaunis juuri tuollaisena.
Kaunis ajatus, mutta tämä ei ole totta.
Ap
Loppupeleissä se kauneus häviää jonnekin.
Tämä nyt on ihan hölynpölyä. Miehet, joiden kanssa mulla on ollut yhden yön juttuja ovat olleet mm. pulleita, lyhyitä, kaljuja. Komeita en kehtaa edes katsoa.
Ap