Mistä johtuu finnit selässä?
Käyn joka päivä suihkussa ja vaihdan puhtaat vaatteet. Käytän herkälle iholle tarkoitettua Pesu ainetta ja shampoota. Syön terveellisesti ja juon paljon vettä. En käytä mitään vartalovoiteita ainakaan usein
Kommentit (14)
Varmistu myös siitä, etteivät ne ole luteen puremajälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäiset voivat johtua huonosta hygieniasta, mutta jos niitä tulee jatkuvasti, niin taitaa olla hormonaalista. Käy lääkärissä.
Taitaa finnit aika harvoin johtua huonosta hygieniasta.
Se on akne, itselläni vain selässä.
Liikaa maitotuotteita? Käytätkö hiuksissa hoitoainetta? Onko selän iho kuiva?
Kun treenasin ja söin paljon proteinia, muli minulle finnejä selkään. Lähtivät kun vähensin proteinin määrää.
Vierailija kirjoitti:
Juon laktoositonta maitoa. En paljon. Käytän luomu hoito ainetta. Mutta näitä olen vaihdellut usein. On pakko käyttää kun pitkät hiukset... Ei ole kuiva vaan normaali
Syömäsi ruoka, varsinkin jos on rasvaista. Myös se hyvä rasva tunkee ihosta läpi, esim. lohikalojen rasva.
Vierailija kirjoitti:
Syömäsi ruoka, varsinkin jos on rasvaista. Myös se hyvä rasva tunkee ihosta läpi, esim. lohikalojen rasva.
En syö rasvaista juuri ollenkaan. Mutta hyviä rasvoja syön enkä niitä haluaisi lopettaa.
Hormonit kai, karppaus auttaa niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon laktoositonta maitoa. En paljon. Käytän luomu hoito ainetta. Mutta näitä olen vaihdellut usein. On pakko käyttää kun pitkät hiukset... Ei ole kuiva vaan normaali
Kokeilisin jättää kaikki maitotuotteet (myös jogurtit ja juustot) pois hetkeksi. Pesetkö selän hoitoaineen huuhtomisen jälkeen?
Älä pese liian usein ja nuku riittävästi. Äläkä vaan hankaa sitä selkääsi millään karhealla. Kokemusta on. Ei liikaa pesuaineita, kynsilakka voi myös aiheuttaa monille erilaisia iho-ongelmia. Niitäki olen nähnyt.
Minulle kuparikierukka aiheutti niitä jostain syystä.
Yksittäiset voivat johtua huonosta hygieniasta, mutta jos niitä tulee jatkuvasti, niin taitaa olla hormonaalista. Käy lääkärissä.