Itken joka päivä rumuuttani
Mässäilen vielä usein ig-kaunottarien täydellisillä kuvilla ja tunnen itseni vielä surkeammaksi. Parisuhteesta on turha haaveilla, miehille kelpaan vain yhteen kertaan. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hyvin. Sä oot hyvä ja kaunis juuri tuollaisena.
Kaunis ajatus, mutta tämä ei ole totta.
Ap
Aloita vaikka siitä et itket vaan joka toinen päivä ja siitä harvennat kertoja. Oletko miettinyt ikinä sitä että joku oikeasti voi pitää sinua maailman kauneinpana ihmisenä?
Minullakin on tuttu, läheinen nuori, joka on todella kaunis, mutta suree rumuuttaan. Meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikka siitä et itket vaan joka toinen päivä ja siitä harvennat kertoja. Oletko miettinyt ikinä sitä että joku oikeasti voi pitää sinua maailman kauneinpana ihmisenä?
Olen miettinyt useinkin ja sehän vasta surullista onkin, että se ei ole mitenkään realistinen ajatus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Alatko olee?
Olé! Espanjalaistyylinen meno voisikin piristää.
Ap
Tunnen kymmeniä susirumia ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa.
Ja niin tunnet sinäkin ap, mietipä vain.
Jos siis parisuhde on sinusta se autuaaksi tekevä asia, ei huolen häivää. Sellaisen saat sataprosenttisen varmasti, jos haluat.
Itse suosittelisin muistamaan, että maailmassa on miljoona tärkeämpää asiaa kuin oma ulkonäkö. Ja parisuhde tai sen puuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kymmeniä susirumia ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa.
Ja niin tunnet sinäkin ap, mietipä vain.
Jos siis parisuhde on sinusta se autuaaksi tekevä asia, ei huolen häivää. Sellaisen saat sataprosenttisen varmasti, jos haluat.
Itse suosittelisin muistamaan, että maailmassa on miljoona tärkeämpää asiaa kuin oma ulkonäkö. Ja parisuhde tai sen puuttuminen.
Nekin nykyään "rumat" ovat näyttäneet ihan hyvältä pariutuesssaan. Oletko sinä parisuhteessa?
Ap
Lopeta ainakin ukonäön tarkastelu. Sekä itsesi, että muiden.
Koeta keksiä jokin visio elämällesi ja lähde rakentamaan siitä.
Ainakin sun asenteen vois muuttaa. Hittoakos sillä mitä peili näyttää? Asenne ratkaisee!
Mun frendi menetti toisen jalan, pitkään häpeili ja surkutteli sitä et ei kukaan huoli.. no sillä asenteella.
Nykyään naimisissa perheellinen äiti..
et asenteella voi saada ja saakin paljon !!!
Ei kukaan oikeasti jaksa kuunnella kitinää et oon ruma, byhyy
... oikeasti?! Ei vaadi kummosia?!
Tiiätkö mitä. Ihminen valitsee satunnaisia seksikumppaneita ja pysyvään liittoon tarkoitetun kumppanin eri kriteerein.
Oletko katsellut ihmisiä ympärilläsi. Kyllä vain näyttäisi niille rumillekin puolisoita löytyneen. Miksei siis sullekin!
Pysyvään liittoon valitaan muiden ominaisuuksien kuin naaman tai vartalon perusteella... Nätti sen on mutta tyhmä/ilkeä/hankala/ahne/laiska/perso viinalle/väkivaltainen/tunteeton/eikä sen kanssa voi mitään yhdessä tehdä, mitä nyt paneskella... meinaaks näin.
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö mitä. Ihminen valitsee satunnaisia seksikumppaneita ja pysyvään liittoon tarkoitetun kumppanin eri kriteerein.
Oletko katsellut ihmisiä ympärilläsi. Kyllä vain näyttäisi niille rumillekin puolisoita löytyneen. Miksei siis sullekin!
Pysyvään liittoon valitaan muiden ominaisuuksien kuin naaman tai vartalon perusteella... Nätti sen on mutta tyhmä/ilkeä/hankala/ahne/laiska/perso viinalle/väkivaltainen/tunteeton/eikä sen kanssa voi mitään yhdessä tehdä, mitä nyt paneskella... meinaaks näin.
Eli todennäköisesti olen ruma JA tyhmä/ilkeä/hankala/ahne/laiska/perso viinalle/väkivaltainen/tunteeton. Tämä lohduttaa.
Ap
Oman kokemuksen mukaan ajan myötä kyllästyy suremaan asioita, joita ei voi muuttaa. Alkaa etsiä muuta mukavaa elämäänsä.
En tiedä kumpi on rumempaa. Sinun ruikuttaminen vai naamasi.
Jos kelpaa miehelle yhdeksi yöksi, se on jo paljon.
Jos toinen siittiö olisi päässyt edelle ja olisit päätynyt mieheksi, olisi yhden yön juttu vain haave vaatimattomalla ulkonäöllä. Ainoastaan seksikkäimmät miehet saavat yhden yön juttuja ja toki myös parisuhteita helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
On mulla niitäkin riittävästi. Olen köyhä, työtön ja yksinäinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli todennäköisesti olen ruma JA tyhmä/ilkeä/hankala/ahne/laiska/perso viinalle/väkivaltainen/tunteeton. Tämä lohduttaa.
Ap
Älä saivartele.
Lopeta se oman ulkonäkös murehtiminen ja mene omalla persoonallasi ihmisten joukkoon, niin eiköhän sieltä rakkaus löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa oikeita ongelmia.
On mulla niitäkin riittävästi. Olen köyhä, työtön ja yksinäinen.
Ap
No mene sitten töihin niin kaksi ongelmaa jo hoidettu. Ei kukaan mies jaksaisi työtöntä ruikuttavaa naista.
Kaikki on hyvin. Sä oot hyvä ja kaunis juuri tuollaisena.