Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämää ilman omaa kesämökkiä

Onnellinen mökitön
06.05.2021 |

Minulla ei ole omaa kesämökkiä ja en todellakaan aio sellaista hankkia. Alla hyviä perusteluita aiheiseen.

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000007959332.html

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi kiusata. Mökki on kauhea olemassa.

Vierailija
2/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi omaa mökkiä. Haluan lomallani rentoutua.725

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos löysit nyt perusteita. 

Vierailija
4/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en mökkiä ottaisi vaikka saisin perkele ilmaiseksi! Sen sijaan teen näitä katusaloituksia av-palstalle ja vastailen itselleni!

Ap

Vierailija
5/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en mökkiä ottaisi vaikka saisin perkele ilmaiseksi! Sen sijaan teen näitä katusaloituksia av-palstalle ja vastailen itselleni!

Ap

Mikä on katusaloitus?

Vierailija
6/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin näkökulmakysymys. Suurin osa noista listan asioista on sellaisia, että joko eivät koske minua ja mökkiäni tai pidän niitä vain positiivisena asioina (esim oikeasti tykkään puuhastella lomalla).

7/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, mikä artikkeli. 

Yksikään kohta ei pitänyt paikkaansa. Paitsi toki siinä oli jotain perää, että ilman mökkiä säästäisin jonkin verran rahaa. Onneksi kuitenkin olen olen tilanteessa, jossa sitä rahaa jää monenlaiseen kivaan ihan tarpeeksi mökistä huolimatta.

Juttuhan oli tehty lohdutukseksi niille, jotka oikeasti haluaisivat mökin, muttei ole mahdollisuutta hommata. 

"Et halua mökkiä, mutta säästät paljon rahaa omistamatta mökkiä, että voit sitten vuokrata jonkin kivan mökin" :D Että ehkä kuitenkin sitten pidät mökkeilystä. Sitäkin nimittäin voi harrastaa eri tavoin. Minäkin menen mökille nimenomaan rentoutumaan. Ei siellä ole minkäänlaista työleiriä, jos ei siitä sellaista tee.

Vierailija
8/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä, että holtiton mökkirakentaminen on tuhonnut suurimman osan suomalaisesta rantaluonnosta. Mökkikopperoita on joka niemi ja notkelma täynnä. Harvalle järvelle on enää mitään pääsyä.

Vierailija
9/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan taas asenteellisesti kirjoitettu juttu. Jos mökkeily olisi tuollaista kärsimystä, niin tuskinpa Suomessa olisi puolta miljoonaa mökkiä.

Vierailija
10/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duecorso kirjoitti:

Ei hemmetti, mikä artikkeli. 

Yksikään kohta ei pitänyt paikkaansa. Paitsi toki siinä oli jotain perää, että ilman mökkiä säästäisin jonkin verran rahaa. Onneksi kuitenkin olen olen tilanteessa, jossa sitä rahaa jää monenlaiseen kivaan ihan tarpeeksi mökistä huolimatta.

Juttuhan oli tehty lohdutukseksi niille, jotka oikeasti haluaisivat mökin, muttei ole mahdollisuutta hommata. 

"Et halua mökkiä, mutta säästät paljon rahaa omistamatta mökkiä, että voit sitten vuokrata jonkin kivan mökin" :D Että ehkä kuitenkin sitten pidät mökkeilystä. Sitäkin nimittäin voi harrastaa eri tavoin. Minäkin menen mökille nimenomaan rentoutumaan. Ei siellä ole minkäänlaista työleiriä, jos ei siitä sellaista tee.

No just näin, tuntuu, että suunnattu niille jotka mökin oikeasti haluaisivat mutteivät jostain syystä voi sitä hankkia.

Itselläni ei ole mökkiä enkä ole ikinä ajatellut, että sellaista haluaisin, mutta ei ole kyllä ikinä käynyt mielessäkään, että onpa hyvä että säästän rahaa, hermoja ja aikaa tässä tilanteessa 😅

Tuossa jutussa voisi vaihtaa mökin tilalle vaikka sanan vene tai hevonen. Merkitys ja sisältö pysyisivät samana.

Vierailija
11/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkeily ikinä kiinnostanut ja ajatuskin omasta mökistä kauhistuttaa, en halua vuokratakaan mökkiä.

Oma koti ja piha on tehty niin miellyttäväksi, että en halua poistua kotoani minnekään, edes lomalla 😊

Vierailija
12/12 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa, me mökkeilijät ollaan varmaan jotenkin yksinkertaisia, kun en ole ikinä ymmärtänyt, että omalla pihamaalla puuhastelu ja rantakalliolla istuskelu on noin kauheaa kidutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi