Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on rajoittunut sängyssä

Opettajatar
06.05.2021 |

Olemme olleet vuoden verran yhdessä ja olen alkanut tajuta, että mieheni on rajoittunut sängyssä. Hän on useita kertoja tuonut minulle ilmi, että hänelle naisen nautinto on todella tärkeä asia ja naisen pitäisi saada yhtä usein kuin miehen. Kun sitten mennään sanoista tekoihin, seksi on käytännössä poikkeuksetta sitä, että minä (nainen) olen päällä ja hän on se vähemmän aktiivinen osapuoli. Hän ei juuri kosketa minua, saattaa hyvin lyhyesti hyväillä, ennen kuin haluaa minut päälleen ratsastamaan. Sitten hän on pettynyt, jos en laukeakaan.

Hän on yhden kerran kokeillut kanssani suuseksiä, joka ilmeisesti inhottaa häntä jollakin tasolla. Itse nautin varsinkin suuseksin antamisesta miehelle, mutta kyllä se rajoittaa menohaluja, kun tietää, että itse jää aina ilman huomiota.

Mies on ostanut paljon seksileluja, tyyliin vibraattoreita ja hierovia penisrenkaita, mutta en ole oppinut saamaan niistä mitään. Ne tuntuvat vain häiriötekijöiltä, vaikka olen kyllä yrittänyt niistä oppia tykkäämään.

Onko mitään ideoita, mitä tässä olisi tehtävissä? Tuntuu, että alan sulkeutua seksuaalisesti. Harrastan paljon sooloseksiä, koska en saa tyydytystä seksissä mieheni kanssa enkä tunne hänen nauttivan vartalostani muuten kuin varsinaisessa yhdynnässä. Miehen kanssa on hirveän vaikea puhua asioista. Aikaisemmissa parisuhteissani ei mitään tällaista ongelmaa ole ollut ja seksi on ollut paljon vastavuoroisempaa ja parempaa. Hassua, että tämä nykyinen mieheni on nuorin mutta myös kaikista kokenein kaikista miehistäni.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin melkein,kun luen näitä. Oikeesti!

Vierailija
82/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kokeilla seksuaaliterapiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aivan huippua minusta. Ensin miehen pitäisi pystyä varmaankin kuitenkin avautumaan edes minulle vähän.

Vierailija
84/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tarvii opastusta , ei pari terapiaa. selvästi.

Mulla oli nuorena aikuinen mies, joka aina kun laittoi sormensa minuun ja koski klitorista ja tunsi kuinka paisuin ja kostuin, veti heti sormen pois. Kauhea kiduttajamies! Sitten halusi heti sisään ja nylkytti kuin kani.

Oli tosi nopea ja entinen suhde. Muistan yhä sen karseen tunteen kun ajattelin että nyt se tajusi..mutta ei perkl.

Näitä riittää. Ja vaikka olin nuori. älysin sanoa ei ja bye . Oskaan senjälkeen en ole jättänyt sanomatta, eikä ole tarvinnutkaan.

Vierailija
85/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää itse mikään teini ja minulle elämä on paljon muutakin kuin vain oman nautinnon tavoittelua. Arvostan toimivaa parisuhdetta hyvän ihmisen kanssa, vaikka siinä olisikin puutteita. Sen takia olen valmis yrittämään, varsinkin kun seksi ei ole sellainen asia, mitä ei voisi oppia ja kehittää. Käsittääkseni. 

Aikaisemmissa parisuhteissani seksi kyllä toimi, mutta niissä ei sitten toiminut moni muu asia. Ne muut asiat ovat olleet sitten sellaisia, joiden kanssa eläessä normaali arki ei ole toiminut toivomallani tavalla (esim. kotitöiden laiminlyöntiä, alkoholismia).

Voisin olettaa, että olisi olemassa jokin keino saada mies ymmärtämään, millä tavalla nainen saa (ja tarvitsee!) nautintoa. Sitä keinoa tässä olen etsimässä. 

Vierailija
86/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suusi. Sii ja anaa puheen tulla,luulis opettajan tajuavan.

Vierailija
87/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen päälle pääsee, niin siinä hän kyllä pystyy ottamaan itselle sen o:n

Jos ei osaa, niin melko rajoittunut on.

Myös jos mies ei tykkää suuseksiä antaa, niin voisi kysyä itseltään, onko hygienia kunnossa. Monet naiset tuntuvat nykyään olevan sitä mieltä, että "se"puhdistaa itse itsensä.

Toisaalta aloittaja syyttää miestä rajoittuneeksi mutta itse ei osaa ottaa leluja mukaan leikkeihin. Vähän kaksinaismoralistista.

Vierailija
88/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jos mies ei tykkää suuseksiä antaa, niin voisi kysyä itseltään, onko hygienia kunnossa. Monet naiset tuntuvat nykyään olevan sitä mieltä, että "se"puhdistaa itse itsensä.

Toisaalta aloittaja syyttää miestä rajoittuneeksi mutta itse ei osaa ottaa leluja mukaan leikkeihin. Vähän kaksinaismoralistista.

Ai nainens siis saa kun päälle "paasee"  - no ei, ja puhun itsestäni, ja ilmeiseti monien muidenkin puolesta.

Aaa ja rajoittunut on jos ei saa. Kiitos taas jollekin miehelle!

Ja juu, hygieniasta ON huolehdittava hyvin  - myös miehen. Oma mies sanoo, että menehän nyt niin annan suuseksiä, jolloin aina sanon että ei, mene ensin suihkuun. Koskaa  ei koskaan ole mies valittanut hygieniasta. Päinvastoin aina sanonut, etten koskaan maistu tai tuoku millekkään! Ei myö mieskään! On myös olemassa keskinäinen luotto...noh ehkä mun seksiopit oli nyt tässä.

Vierailija
89/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Opettajatar voi nyt mennä itseensä.

Vierailija
90/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en aina pysty "ottamaan o:ta" ilman klitoriksen stimulaatiota. Joskus pystyn, mutta en aina, vaikka yritän. Eikä auta, että usein mies vaan makaa paikoillaan aivan hiljaa, ilman että hengityskään on kiihtynyt. Ihan kuin keskittyisi vain pitämään erektion tai jotain. Mutta joo, ilmeisesti minä olen tässä se rajoittunut, kun en tällaisesta seksistä ole aivan liekeissä

Minun hygieniastani ei ole kyse. Oltiin oltu yhdessä lähes vuosi, kun sen ensimmäisen ja ainoan kerran mies oli halukas, omasta aloitteestaan, kokeilemaan suuseksiä. Se oli nautinnollista, mutta tosi jännittävää, kun otaksun hänen kokevan sen vastenmielisenä. Sanoi jälkeenpäin asiasta kysyessäni, että en tuoksunut miltään ja että oli hänen mielestään ihanaa, mutta ei ole tehnyt sen jälkeen enää aloitetta asiaan.

Vierailija
91/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajata kirjoitti:

En ole miehen kanssa ulkonäön takia vaan lukuisten muiden hyvien ominaisuuksien takia. Seksi ei valitettavasti lukeudu niihin, mutta siihen kaipaisinkin edes joitakin vinkkejä, jos joku on joskus onnistunut rikkomaan seksuaalisesti rajoittuneen ihmisen rajoja.

Kyllä minä haluaisin suuseksiä edes vähän. Se on mielestäni intiimeintä, mitä minulle voi kukaan tehdä.

Väitän, että lähes kaikki naiset haluavat suuseksiä, ehkä vanhimpia ja estyneimpiä ikäluokkia lukuun ottamatta. Moni ei vain uskalla sitä pyytää tai ainakin ajattelee, että pitää tyytyä vähään, koska muuten mies pitää hankalana ja vaivalloisena.

Omaan sänkyyni ei montaa kertaa tule mies, jolle ei ole itsestäänselvyys tarjota minulle o suulla tai sormilla.

Itse en kyllä halua suuseksiä. Estyneisyydestä ei ole kyse vaan siitä, etten pidä klitoriksen pään koskettelusta. Saan parhaimman nautinnon siitä, että penis osuu pimppaan syvälle tiettyihin kohtiin. Kaikki naiset ovat erilaisia eivätkä yhdyntäkeskeiset ole sen rajoittuneempia kuin toiset. Kyse on myös anatomisista eroista. Enkä todellakaan ajattele, että minun pitäisi tyytyä vähään. Siksi yhdynnän pitää kestää riittävän kauan ja miehen varustuksen sopivan kokoinen. En tyydy.

Vierailija
92/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajatar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en aina pysty "ottamaan o:ta" ilman klitoriksen stimulaatiota. Joskus pystyn, mutta en aina, vaikka yritän. Eikä auta, että usein mies vaan makaa paikoillaan aivan hiljaa, ilman että hengityskään on kiihtynyt. Ihan kuin keskittyisi vain pitämään erektion tai jotain. Mutta joo, ilmeisesti minä olen tässä se rajoittunut, kun en tällaisesta seksistä ole aivan liekeissä

Minun hygieniastani ei ole kyse. Oltiin oltu yhdessä lähes vuosi, kun sen ensimmäisen ja ainoan kerran mies oli halukas, omasta aloitteestaan, kokeilemaan suuseksiä. Se oli nautinnollista, mutta tosi jännittävää, kun otaksun hänen kokevan sen vastenmielisenä. Sanoi jälkeenpäin asiasta kysyessäni, että en tuoksunut miltään ja että oli hänen mielestään ihanaa, mutta ei ole tehnyt sen jälkeen enää aloitetta asiaan.

Ihan hyvä sä oot pitkittämään tätä tarinaasi, mutta siti ei mene läpi

Vierailija
93/99 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajata kirjoitti:

En ole miehen kanssa ulkonäön takia vaan lukuisten muiden hyvien ominaisuuksien takia. Seksi ei valitettavasti lukeudu niihin, mutta siihen kaipaisinkin edes joitakin vinkkejä, jos joku on joskus onnistunut rikkomaan seksuaalisesti rajoittuneen ihmisen rajoja.

Kyllä minä haluaisin suuseksiä edes vähän. Se on mielestäni intiimeintä, mitä minulle voi kukaan tehdä.

Väitän, että lähes kaikki naiset haluavat suuseksiä, ehkä vanhimpia ja estyneimpiä ikäluokkia lukuun ottamatta. Moni ei vain uskalla sitä pyytää tai ainakin ajattelee, että pitää tyytyä vähään, koska muuten mies pitää hankalana ja vaivalloisena.

Omaan sänkyyni ei montaa kertaa tule mies, jolle ei ole itsestäänselvyys tarjota minulle o suulla tai sormilla.

Mä olisin onnellinen, jos mun sänkyyn joskus päätyisi mies, joka EI halua antaa suuseksiä... mä inhoan sydämeni kyllyydestä kyseistä toimintaa silloin, kun olen saavana osapuolena. 

Vierailija
94/99 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että teillä on kaikki muut asiat hyvällä mallilla ja kunnossa paitsi tuo yksi. Sekin on jo saavutus josta ei kannata heti periksi antaa. Mutta tilanne ei parane millään jos ette pysty keskustelemaan asiasta koska se sinua painaa. On vain molempien pakko kertoa mitä toivoisi ja mikä tuntuisi hyvältä ja myös se onko suostuvainen toisen toiveisiin. Kun tiedätte mitä toinen haluaa ja mihin toinen on valmis, on aika sitten punnita asiaa uudelleen. Eli voiko lopputuloksen kanssa elää? Korvaako muun elämän onnistuminen niin paljon, että kannattaa jatkaa huolimatta siitä että kaikki toiveet ei toteudu? On ihan pirullisen vaikea päättää, mutta keskustelu ja mietintä kannattaa tehdä. Ja jos sovitte muutoksesta, niin minun mielestä alkuvaiheessa kannattaa hiukan liioitellenkin ilmoittaa tyytyväisyys muuttuneesta tilanteesta, jolloin toinen kokee onnistumisen iloa tai mahdolliset estot vähenee. Jos toinen on sinulle hyvä muuten, niin yrittää kannattaa eikä heti heittää pyyhettä kehään, mutta ei kuitenkaan loputtomasti. Tsemppiä, M52½

Vierailija
95/99 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee aika nuoresta ja oikeasti kokemattomasta miehestä. Hän ei oikein osaa tehdä mitään naiselle. On kehuskellut olemattomilla aikaisemmilla suhteillaan. Ei halua myöntää olevansa osaamaton ja melko kokematon.

Itse taas luulen että miehellä on ollut niitä suhteita useita, mutta ne ovat olleet lyhyitä suhteita. Yhden illan juttuja, joissa feikataan orgasmi miehen iloksi. Kokeillaan toisen kerran jos seksi olisi parempaa. Ei ole, feikataan. Toiset lopettavat ekan kerran jälkeen, toiset toisen kerran jälkeen, toiset saattavat kokeilla viikkoja tai kuukausia jos alkaisi homma toimimaan.

Mutta varmasti on ollut useita lyhyitä suhteita, sitä en epäile. Ei noilla taidoilla ole voinut päästä pitkiin suhteisiin.

Seksi ei koskaan tule muuttumaan paremmaksi, jos orgasmin feikkaa. Se ei ole avain parempaan seksiin.

Vierailija
96/99 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajata kirjoitti:

Mä olisin onnellinen, jos mun sänkyyn joskus päätyisi mies, joka EI halua antaa suuseksiä... mä inhoan sydämeni kyllyydestä kyseistä toimintaa silloin, kun olen saavana osapuolena. 

Jos inhoat, niin miksi suostut? pitääkö naisen siis suostua mihin vain, vaikka inhoaisi, taas tätä skeidaa.

Vierailija
97/99 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajata kirjoitti:

Jos inhoat, niin miksi suostut? pitääkö naisen siis suostua mihin vain, vaikka inhoaisi, taas tätä skeidaa.

Suostun koska on helpompaa suostua, kuin kuunnella miehen nillitystä. 

Vierailija
98/99 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajata kirjoitti:

Oletko aikuinen ihminen??

Vierailija
99/99 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajata kirjoitti:

Oletko aikuinen ihminen??

Olen.