Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin ruveta pukeutumaan samantyylisesti kuin Rillit Huurussa Bernadette, mitä pidät?

Vierailija
05.05.2021 |

Eli yleensä joku tunika tai lyhythelmainen mekko, paksut tummat sukkikset ja tiukahko neulepaita. Myös Pennyllä on muutamia nättejä vaatteita, esim tällä viikolla oli juuri musta paita ja valkoiset kaulukset + helma. Ajatonta hakusessa kuitenkin. Yksi Pennyn tyyppinen polka dots -neule mulla onkin jo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä mutta älä ala kimittämään.

Vierailija
2/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et Bernadotteksi ala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö samalta muutenkin?

Vierailija
4/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tänne olikin tullut vastauksia päivällä. No kirjoitan jos kysyjä sattuu lukemaan. Olen pieni ja hoikka kuten Bernadette mutta ruskeatukkainen. Silmälasit löytyy ja 100% nörtti luonne. En kimitä. Enkä ottaisi koskaan Howardia puolisokseni :) ap

Vierailija
5/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Rillit huurussa, mikä on Bernadette ja miten ne liittyvät tähän palstaan?

Vierailija
6/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Mekothan ovat huomattavasti mukavampia kuin tiukat housut.

Vierailija
7/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tänne olikin tullut vastauksia päivällä. No kirjoitan jos kysyjä sattuu lukemaan. Olen pieni ja hoikka kuten Bernadette mutta ruskeatukkainen. Silmälasit löytyy ja 100% nörtti luonne. En kimitä. Enkä ottaisi koskaan Howardia puolisokseni :) ap

Entä tissit? Nehän on Bernadettella aika isot kroppaan nähden.

Vierailija
8/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä tissit? Nehän on Bernadettella aika isot kroppaan nähden.

Juu saan sellaisetkin aikaiseksi topatuilla rintsikoilla :) ap

Vierailija
9/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernadette on tosi söpö. Voittaa minusta ulkonäöllisesti Pennyn 6-0. Ainoa "vika" mikä laskee Bernadetten viehättävyyttä on se rasittava kimitys.

Tykkään vintage-henkisestä tyylistä, mutta näkemättä vaikea sanoa kuinka se istuu ap:lle. Jos olemus on huoliteltu ja mm. hiukset ja meikit kohdillaan, tyyli on upea ja hillityllä tavalla seksikäs. Jos toteutus jää puolitiehen, voi näyttää tätimäiseltä.

Vierailija
10/10 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset