Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän liikkuu miehen päässä, joka toisinaan vaikuttaa olevan kiinnostunut ja tervehtii ystävällisesti, mutta sitten välillä vaikuttaa ärsyyntyneeltä minuun ja mumisee tervehdyksen?

Vierailija
05.05.2021 |

Voihan toki olla, että menee sen mukaan onko hyvä vai huono päivä, mutta voiko kertoa jostain muustakin??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa, eiköhän ole ihan omassa mielikuvituksessasi koko juttu.

Vierailija
2/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus autisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä tuskinpa? Ai että ei ole välillä kiinnostunut ja ystävällinen ja välillä kylmä? Sinähän sen tiedätkin paremmin.

Vierailija
4/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. voi olla omia kiireitä tai sitten on niin terävä(näköinen), että huomaa salamana, että sinulla on kiireitä, eikä herrasmiehenä halua häiritä.

Vierailija
5/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jotain omia juttuja, jotka vievät sen huomion. 

Vierailija
6/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä meetoohengessä kuljeksii.

Vierailija
7/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus autisti.

En ymmärrä näitä nimittelyjä yhtään. Yleensä näitä vielä heittelee sellainen, joka ei tiedä asiasta mitään eli tässä tapauksessa autismista.

Vierailija
8/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvaan ettei ole kiinnostunut. Jos olisi, tekisi oikean aloitteen. Hän on ystävällinen, välillä kiireinen ja omissa ajatuksissaan. Siksi myös etäinen

Vierailija
9/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa ei oikeen aina jaksa

Vierailija
10/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä tuskinpa? Ai että ei ole välillä kiinnostunut ja ystävällinen ja välillä kylmä? Sinähän sen tiedätkin paremmin.

Näiden tietojen pohjalta olet hänelle "lähikaupan kassa". Joskus on aikaa heittää pari replaa, joskus on ajatukset ihan muualla, joten menee automaattiohjauksella.

Kummassakaan tapauksessa ei jälkikäteen luultavasti edes muista kohdanneesi sinua.

Vierailija
11/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun kirjoittama teksti. Välillä mies tervehtii ilahtuneen oloisena, välillä taas luimistelee ja vaivoin tervehtii. Välillä juttelee mukavia ja tekee itseään tykö, sitten taas vetäytyy. En tiedä mitä ajatella.

Vierailija
12/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ystävällisyys ja hyvänpäiväntuttuus ei tarkoita että olisi kiinnostunut vaan sivistynyt.

Vierailija
13/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän ainakaan kiinnostunut ole. Pahoittelut. Ystävällinen kun jaksaa, ja muuten omissa maailmoissaan.

Vierailija
14/22 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ystävällisyys ja hyvänpäiväntuttuus ei tarkoita että olisi kiinnostunut vaan sivistynyt.

En toki sitä tarkoittanutkaan, että jokainen minulle ystävällinen olisi minusta kiinnostunut. Vaan ihmettelin toisen hyvin vaihtelevaa käyttäytymistä minua kohtaan. Ehkäpä tää henkilö kenestä on kyse, on vaan luonteeltaan hyvin ailahtelevainen.

Ap

Vierailija
15/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei oikeasti voi sietää sinua. On joskus ystävällinen, koska se kuuluu hyviin käytöstapoihin. Mutta sinä olet liian innokas, mikä saa hänet ärsyyntymään. Anna hänen olla, älä sano muuta kuin hei.

Vierailija
16/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla tuollainen käytös on sidoksissa siihen, onko minulla joku ajatus kesken, ja ärsyynnyn, kun keskeytetään edes tervehdyksen takia. Jos joutuisin työskentelemään avokonttorissa, missä pitää keskittyä ajatuksen kanssa työtehtäviin, etsisin sopivaa oksaa köyden kanssa varmaan jo ensimmäisen tunnin jälkeen.

Ystävällinen pystyn olemaan ihan "normaalisti", jos ei ole mitään, mihin pitää keskittyä. Sillä ei ole mitään väliä, kuka on keskeyttäjä, ärsyynnyt tasapuolisesti ihan kaikille. Tunnustan olevani putkiaivo, joka ei pysty jauhamaan purkkaa ja kävelemään samaan aikaan.

Moni pikkulapsen äiti kertoo pään hajoavan kun ei voi edes vessassa käydä ilman keskeytystä. Kyse ei ole luonteen ailahtelevaisuudesta, tai muustakaan sellaisesta, kyse on siitä, miten henkilö pystyy kestämään keskeytyksiä.

Vierailija
17/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi sinusta kiinnostunut, uskon että tietäisit sen. Hän hakeutuisi seuraasi ja keksisi juttua. Ystävällisyys ei ole kiinnostusta.

Vierailija
18/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei liity sinuun. Oletko narsisti?

Vierailija
19/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä sellaiset huonoitsetunto-päivät tekee ainakin itsellä sellaista, jos olen kiinnostunut.

Vierailija
20/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen. Yleensä muistan olla kiva ja kohtelias, aina en. Päässä liikkuu omia asioita. Kiinnostuksesta se kiva tervehdys ei kerro, enemmän läsnäolosta.