Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut löytävät aina netistä jotain katsottavaa? Mieheni nauraa taas jollekin leffalle tai ohjelmalle

Vierailija
05.05.2021 |

Itse katson vain äärimmäisen harvoin jotain Areenan dokumentteja. Miten löydätte katsottavaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomalla mitä on tarjolla.

Vierailija
2/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut palveluista kuten Google ja Youtube? Vai elätkö kiven alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenahan on hyvä! Youtubea katson eniten. Sitten muutakin löytyy muutamallakin eri tavalla :-) :-) 

Vierailija
4/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa olisi paljon kissavideoita, ehkä tykkäisit niistä, kun kissat on niiiiiin ihania 💖

Vierailija
5/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut palveluista kuten Google ja Youtube? Vai elätkö kiven alla?

No joskus männävuosina katsoin Youtubesta Dr. Philiä.

Kysymys on lähinnä siitä, ettei mikään oikein kiinnosta. Mitään fiktiota en halua katsoa, siitä se ehkä kiikastaa.

Vierailija
6/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomosovelluksia ilmaiseksi sadoilla ohjelmilla, onko ihme jos löytää katsottavaa?

Vierailija
7/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa olisi paljon kissavideoita, ehkä tykkäisit niistä, kun kissat on niiiiiin ihania 💖

Tuota, olen jo ihan aikuinen.

Vierailija
8/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joskus männävuosina katsoin Youtubesta Dr. Philiä.

Kysymys on lähinnä siitä, ettei mikään oikein kiinnosta. Mitään fiktiota en halua katsoa, siitä se ehkä kiikastaa.

?

Vierailija
9/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla. Mies katsoo kaikenlaista sontaa YouTubesta rentoutuakseen. Minä haluaisin rentoutua katsellessani jotakin ajatuksia herättävää.

Vierailija
10/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin! Mitä vikaa on kissoissa? En yhtään ihmettele kun et löydä katsottavaa, kyse on sinun ymmärtämättömyydestäsi.

Vierailija
11/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin! Mitä vikaa on kissoissa? En yhtään ihmettele kun et löydä katsottavaa, kyse on sinun ymmärtämättömyydestäsi.

Kissat ovat oikein suloisia, mutta en minä nyt mitään kissavideoita rupea katsomaan!

Vierailija
12/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja katsot Dr. Philiä? Trolli 0/5.

Vierailija
13/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa on paljon täysimittaisiakin luonto- ja tiededokumentteja, paljon kiinnostavia, puoliviihteellisiä 10-20 min tiede- ja kulttuurivideoita, asiantuntijoiden haastattelua jne. Nyt on kyllä omassa osaamisessa puutetta, jos ei mitään kiinnostavaa löydä. Itsellä on melkeinpä päinvastainen ongelma, löydän liikaa katseltavaa ja sitä tulee koko ajan lisää.

Vierailija
14/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin aloittajalla. Mies katsoo kaikenlaista sontaa YouTubesta rentoutuakseen. Minä haluaisin rentoutua katsellessani jotakin ajatuksia herättävää.

Jos Youtubessa on mielestäsi pelkkää sontaa etkä löydä sieltä mitään ajatuksia herättävää, olet joko trolli tai totaalisesti irti tämän päivän todellisuudesta. Youtubessa on kaikkea.

Toki jos nettitaidot ovat tasoa sokea labradorinnoutaja, niin eihän sieltä mitään löydä. Tuntuu täysin uskomattomalta että kukaan suht normaalälyinen yli 5- ja alle 70-vuotias voisi olla moisella tasolla enää vuonna 2021 mutta kaipa sekin on mahdollista.

Vierailija
15/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube. Katson dokumentteja, joitain vanhoja sarjoja (esim. Poirot), muutamia podcasteja ja joitain "tavikset puhuvat minua kiinnostavista aiheista" kuten kirjoista. Niin ja jotain brittien panel show juttuja kuten QI ja Would I Lie To You.

Vierailija
16/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomuus on saavuttanut zeniittinsä. Pakko olla trolli.

Vierailija
17/17 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovat oikein suloisia, mutta en minä nyt mitään kissavideoita rupea katsomaan!

Sinä kysyit, minä vastasin kysymykseesi, sinä kerroit olevasi aikuinen, minä kerroin olevani aikuinen, hylkäsit ehdotukseni, loppuyhteenveto, keskustelu päättyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi