Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh! Tajusin just, että täytän maaliskuussa 30 ja ainut " tutkinto" on lukiosta.

Vierailija
17.08.2006 |

Kaikki muut koulut on jääny kesken. Pitäisköhän ottaa itteensä niskasta kiinni ja hankkia joku tutkinto.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on 2 lasta sekä vakityö jo kuudetta vuotta.

Vierailija
2/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tosin harmita lainkaan, eikä koulunkäynti kiinnosta ollenkaan. Olen nyt työssä josta pidän, enkä ole ajatellut ammatinvaihtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v jo samassa työpaikassa, nettopalkka 1600eur. Ei mikään huippu, mutta ei pahakaan kun ottaa huomioon, että ei oikeastaan ole mitään koulutusta.

Vierailija
4/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikää tulee lisää, työpaikan saanti vaikeutuu iän takia.

Vierailija
5/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisestä opiskelupaikastani, ellei kummia tapahdu. Joten sitten mulla lukio takana, yksi ammattitutkinto sekä AMK-tutkinto.

Ryhdistäydy, ap, herran tähden!

Koskaan ei kannata jättää koulua kesken.

Vierailija
6/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi myös sellaisen, jolla on työpaikka, sillä se työpaikka voi mennä. On aika vaikea vakuuttaa työnantajia, päästä edes haastatteluun, jos on keski-ikäinen ja ilman koulutusta. Et pääse edes kertomaan, mitä kaikkea olet edellisessä työpaikassa oppinut ja miten hyvä työntekijä olet, kun paperisi eivät vakuuta.

Vierailija
7/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskussa asunto- ja autolainoja sen verran, että ei tässä iässä enää omalle alalle kouluttautuminen kannata. Paras vaan tehdä töitä. Olen miettinyt, että jos jään työttömäksi eli saan potkut, ryhdyn freelanceriksi.

Vierailija
8/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meidän kotipaikkakunnalla edes ole alani kouluja, lähimmät ovat satojen kilometrin päässä. Pitäisi jättää mies ja lapsi kahdestaan neljäksi, viideksi vuodeksi. Ei kiitos.