Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmeen vuokralaispula nyt on kun tuntuu, että voisin valita suunnilleen itse minkä asunnon otan?

Vierailija
05.05.2021 |

Muistan edellisen kerran kun olen vuokra-asuntoa katsellut 10v. sitten, että saaminen oli kiven alla. Näytöissä oli pilvin pimein porukkaa ja hyvät asunnot meni aina ohi suun. Nyt minulle olisi tarjolla ovista ja ikkunoista ihan loistavia vaihtoehtoja. Suorastaan en tiedä minkä ottaa ja osa vuokranantajista vaikuttaa olevan valmiita joustamaan ihan kaikesta, että saisi minut vuokralaiseksi. Hämmentävä tilanne.
Luottotiedot on aina ollut ok ja vakituinen työpaikka.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan joo, liikaa rakennettu siis. Uusista taloista siis paljon asuntoja tarjolla minullekin. Luulin etten ikinä voisi saada niin ihanaa asuntoa kuin mitä nyt on tarjolla. Mitä noille kaikille asunnoille tapahtuu jos vuokralaisia ei löydy? Eikö ole osattu arvioida asuntojen määrän tarvetta? ap

Muuttovoittoseuduille on rakennettu aivan liian vähän, aivan liian pieniä asuntoja. Siksi asuminen on jatkuvasti kallistunut, vaikka juuri nyt olisi tilapäinen suvantovaihe vuokrapuolella.

Vierailija
22/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on muuttovoittoseutu ja ihan liikaa sinnekin rakennettu. Paljon uusia tyhjillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on luottotiedot ok ja hänellä on vakituinen työpaikka. Se tekee hänestä halutun vuokralaisen.

Vierailija
24/24 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemellä tuhat airbnb asuntoa kuivuu käsiin.