Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapa jolla voit varmasti laihtua

Vierailija
05.05.2021 |

1. Lisää nestettä ruokavalioosi. Jos vesi ei maistu, nii pistä vähän vähäkalorista mehutiivistettä joukkoo.
Itse juon 2.5l päiväs

2. Yritä liikkua päivittäin. Vaikka ihmettelemään jotain tilaisuuksia tai muute vaa luonnon ääressä. Ei tarvi mitenkään rehkiä hiessä. Kunhan yrität vähä liikkua, etkä vaan istu himassa. Ei tarvitse ees mennä salille. Kävele tai pyöräile esim.

Ei tarvi luopua herkuista, mutta vähennä niitä. Vaikka 1-2 kertaa viikossa. Tai sitten vähenne päivä päivältä.

Liikunnasta ja ruuasta ei tarvi tehdä tyrmäoloja, mutta yritä vaan motivoitua syömään vähän enemmä salaattia tai mennä kävelemään ulkona.

Itse olin vähä pullukka, niin yritin vähän muuttaa elämäntapoja. Ei siitä tarvitse maksaa personal trainerille 2000 euroo. Pikkuhiljaa hyvä tulee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa jokainen laihtuisi jos olisi sitä tahdonvoimaa tehdä kaikki mitä suunnittelee.

Vierailija
2/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomat ohjeet. Painoa hallitaan oikealla ruualla, ei herkkupäivillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat.

Juon kolmisen litraa päivässä. Helppo mitata, kun menee iso pullo vissyä ja alun toista, ja lisäksi 3 - 5 mukia kahvia tai teetä. Silkkaa vettäkin voin hörpätä.

Kävelen päivisin 5 - 8 km, sekä höytyliikuntaa (esim. kauppareissut, kauppaan yhteen suuntaan rielu 1,5 km) että muuten vain kävelylenkkejä. En omista autoa.

"Herkut", mitä ne on? Minulle ruoka on se herkku. Ehkä sitä kumminkin kannattaa useammin kuin 1 - 2 kertaa viikossa syödä?

Ja tiedän, ongelmani on juuri tuo viimeinen kohta. Eli ei se, mitä syön, vaan kuinka paljon. Tosiaan ei tarvitse mitään ns. herkkuja syödäkseni ihan liikaa.

Vierailija
4/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo pitää löytää vähän sitä sisäistä motivaatiota.  Jos haluu pelkästään näyttää hyvältä, niin ei sillä pitkälle pötkitä.

Itselleni tulee ainaskin hyvä fiilis liikunnan jälkeen. Lihakset ei niin jäykkinä ja virkempi olo. Jos siihen pikkuhiljaa tottuu, niin ei se liikunta tunnu niin pahalta.

Musta tuntuu, että porukka ottaa sen liian ankarasti näiden yli-innokkaiden personal trainereiden takia, ja se syö sitä sisäistä motivaatiota.

-ap

Vierailija
5/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tämän aloituksen laittanut tänne ennenkin. Usko pois, et ole keksinyt mitään mullistavaa.

Vierailija
6/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat.

Juon kolmisen litraa päivässä. Helppo mitata, kun menee iso pullo vissyä ja alun toista, ja lisäksi 3 - 5 mukia kahvia tai teetä. Silkkaa vettäkin voin hörpätä.

Kävelen päivisin 5 - 8 km, sekä höytyliikuntaa (esim. kauppareissut, kauppaan yhteen suuntaan rielu 1,5 km) että muuten vain kävelylenkkejä. En omista autoa.

"Herkut", mitä ne on? Minulle ruoka on se herkku. Ehkä sitä kumminkin kannattaa useammin kuin 1 - 2 kertaa viikossa syödä?

Ja tiedän, ongelmani on juuri tuo viimeinen kohta. Eli ei se, mitä syön, vaan kuinka paljon. Tosiaan ei tarvitse mitään ns. herkkuja syödäkseni ihan liikaa.

Nojoo vertasin lähinnä itseäni. Kun kattoi mun entistä ruokakassiini, niin roskahiilareista se enimmäkseen koostu. Jos tsekkaisin sun ruokakassit voisi sieltä löytyä paljon asioita, joita et tänne halua myöntää. Pitää olla itelleen rehellinen.

Vierailija
7/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnettomat ohjeet. Painoa hallitaan oikealla ruualla, ei herkkupäivillä.

En ole samaa mieltä, koska se lähes aina johtaa ahmimiseen. Et halua elää vankilaoloissa, kun tarkoitus on tehdä liikunnasta ja ravinnosta elämäntapa ja mielenkiintoista.

Olen hyvässä mitoissa ja minulla on edelleen pizzapäiviä tai sipsipäiviä. Tarkoitus on vähentää niitä, mutta ei luopua kokonaa.

Ja yrittää lisätä liikuntaa ja mielummin tehdä sellaista liikuntaa joka on mieluisaa.

Vierailija
8/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha sanonta, miten se nyt ikinä menikään, tyyliin että painonpudotus tapahtuu keittiössä, pitää täysin paikkansa. Saatte kuulkaa kävellä vaikka 10km päivittäin, mutta pian kehonne tottuu siihen kulutukseen ja jos liikutte vähemmän niin alatte taas lihomaan.

Vierailija
9/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättömyys. Keskitysleireillä ei ollut lihavia.

Vierailija
10/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan murehdit, kyllä sitä lopulta laihtuu kaikki...

Vierailija
11/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii kitua, mutta on hyvä pyrkiä elämään mahdollisimman niukalla ruokavaliolla. Se on todettu, että hiirikokeissakin niukasti ruokitut hiiret elävät pitempään, kuin runsaasti ravitut hiiret.

Moni ihminen on todistanut saman. Mahalaukku kutistuu mun syö mahdollisimman vähän.

Vierailija
12/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat.

Nojoo vertasin lähinnä itseäni. Kun kattoi mun entistä ruokakassiini, niin roskahiilareista se enimmäkseen koostu. Jos tsekkaisin sun ruokakassit voisi sieltä löytyä paljon asioita, joita et tänne halua myöntää. Pitää olla itelleen rehellinen.

Nojoo, esim. kokeilin puolisen vuotta karppausruokavaliota, jossa ei tosiaan roskahiilareita ollut. En laihtunut, tosin en lihonutkaan. Ruoka oli kyllä hyvää silloinkin. 

Vierailija
13/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
14/14 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä vähemmän laihtuu. Teoriatasolla tämä on hyvin yksinkertainen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä