Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ääniä päässä.... Onko muita?

Vierailija
05.05.2021 |

Kolme vuotta sitten aloin kuulemaan ääniä. Ne on sielun puolelta. Erilaista sakkia äänimaalimassa. Onko muita, joilla ääniä päässä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin.

Vierailija
2/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo. Etsin muita samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sielua ole. Mieli on

Vierailija
4/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne äänet sanovat

Vierailija
5/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sielu. Ja tuonpuoleinen on totta.

Vierailija
6/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Kuulen, miten aivoni raksuttavat. Mut lekurit sanoi, et on tinnitus, et ois pitäny pitää kuulokkeita kun vasaroin pajassa. Mä mitään kuulosuojaimia ota, näytän ihan minni-hiireltä...

Vierailija
7/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpötävät niitä näitä. Sihinää ja suhinaa ja kunnon keskusteluja käynyt niiden kanssa. Osa pelottelee. Osa kannustaa.

Vierailija
8/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo. Kuulen, miten aivoni raksuttavat. Mut lekurit sanoi, et on tinnitus, et ois pitäny pitää kuulokkeita kun vasaroin pajassa. Mä mitään kuulosuojaimia ota, näytän ihan minni-hiireltä...

Tinnitus on vähän eri asia kuin mulla. Oikeaa puhetta ja keskusteluja. Ois kiva löytää joku joka kuulee kanssa näitä höpötyksiä.

Vierailija
9/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole trolli niin mene lääkäriin ennenkun alat murhaamaan ihmisiä.

Vierailija
10/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pää humisee tyhjyyttään.

Vierailija
11/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineen ominaisääni taitaa olla jonka kuulen kun on vaikka tupot korvissa

Vierailija
12/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään sellaista, joten kiinnostaa, mitä ne äänet sulle sanovat? Kerro jotain esimerkkejä niistä.

Elätkö muuten ihan normaalia elämää ja olet yhteydessä muihin ihmisiin, ettei ole käynyt niin, että äänet johtuisivat esim yksinäisyydestä tms? Onko sulla jotain masennusta tms sen lisäksi?

Vierailija
13/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään sellaista, joten kiinnostaa, mitä ne äänet sulle sanovat? Kerro jotain esimerkkejä niistä.

Elätkö muuten ihan normaalia elämää ja olet yhteydessä muihin ihmisiin, ettei ole käynyt niin, että äänet johtuisivat esim yksinäisyydestä tms? Onko sulla jotain masennusta tms sen lisäksi?

Ihan normikeskusteluja käydään niiden kanssa. Aluksi ne pelottelivat mua. Pelkäsin. Ajan kanssa muuttuneet ystävällisemmäksi. Uudet sielut juttelee. Jumala voitti. Joku sielun puolen sota oli. Isompi tarina taustalla. Olen kertonut näistä mielenterveystoimistossa. Lääkitys on, mutta olisi kiva löytää joku, joka kokenut samaa.

Olen nyt koulussa. Ei johdu yksinäisyydestä.

Vierailija
14/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoajatuksia on, mutta ei kyllä ääniä kuulu. 

Vierailija
15/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on pakkoajatukset? Ap

Vierailija
16/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normikeskusteluja käydään niiden kanssa. Aluksi ne pelottelivat mua. Pelkäsin. Ajan kanssa muuttuneet ystävällisemmäksi. Uudet sielut juttelee. Jumala voitti. Joku sielun puolen sota oli. Isompi tarina taustalla. Olen kertonut näistä mielenterveystoimistossa. Lääkitys on, mutta olisi kiva löytää joku, joka kokenut samaa.

Ok. En halua tuomita mt-ongelmaksi (hyvä että olet muutenkin jo hoidossa jossain), sillä itselläni on paljon yliluonnollisia kokemuksia ja olen nähnyt henkiä jne. Eli uskon että niitä voi kuullakin, jos kerran nähdäkin. Ehkä auttaisi rukoilu, että pyytäisi Jumalaa ottamaan ne äänet pois. Toki voivat kuulua mt-ongelmiinkin, niiden asiantuntija en ole. Jaksamista ja hyvää vointia sinulle kuitenkin.

Vierailija
17/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sijaitsee suu päässä joten kyllä on ääntä juu.

Vierailija
18/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. En halua tuomita mt-ongelmaksi (hyvä että olet muutenkin jo hoidossa jossain), sillä itselläni on paljon yliluonnollisia kokemuksia ja olen nähnyt henkiä jne. Eli uskon että niitä voi kuullakin, jos kerran nähdäkin. Ehkä auttaisi rukoilu, että pyytäisi Jumalaa ottamaan ne äänet pois. Toki voivat kuulua mt-ongelmiinkin, niiden asiantuntija en ole. Jaksamista ja hyvää vointia sinulle kuitenkin.

En halua ääniä pois. Aika kuluu niitä kuunnellessa. Nyt vaan tylsäksi käynyt äänimaalima. Jumala voitti sodan ja jälkipyykki menossa.

Vierailija
19/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lääkitykset kohdillaan, jos on edelleen harhoja.

Vierailija
20/20 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee aina pieni humina päähän kun olen suorassa yhteydessä sieluuni. Sitä ei tarvitse säikähtää. Koska sen jälkeen kun opettelet kuuntelemaan itseäsi, mikä vain on mahdollista. Sinussa elää suuri potentiaali. Se herää heti kun hylkäät ekosi vaatimukset ja alat kuunnella mitä oikeasti haluat.