Lompakkoni saattaa herättää hyörinää kaikenikäiset naisten korvien välissä (Valkoisen miehen kokemus)
Tunnistan kyllä ongelman! On jotenkin masentavaa, että joutuu jotenkin tekemään itsestään vähemmän varakkaan sen takia, että otetaan tosissaan. Itse tykkään käyttää runsaasti rahaaesim. Mutta kun kerran käytin toimiston juhlissa reilummin rahaa sain niin kummeksuvia ja pahoja katseita, että en toiste käyttänyt.
Hienoja hotelleja tykkään käyttää mutta nekin asustan niin, että kukaan ei varmasti pääse ajattelemaan mitään negatiivista. Aika tylsää.
Kaikki tämä vaan siksi että olen kouluttautunut hyvin, fm luonnontieteet ja olen menestynyt. Naisille tunnun olevan tavoiteltu sponsorisuhde, melko ällöttävää.
Keskustelua?
Kommentit (25)
Miehet, jotka alentavat itsensä pelkiksi lompakoiksi tuppaavat alentamaan naiset pelkiksi pi**uiksi. Molemmissa tapauksissa menee metsään.
Pidän älykkäistä miehistä, joten en kiinnostuisi sinusta.
Mukavaa, että menestyt taloudellisesti.
Lompakkoni saattaa herättää hyörinää kaikenikäisten miesten haarojen välissä (Valkoisen mamman kokemus)
Ei mitään järkeä peitellä tuollaista. Vanhemmat naiset ja kaikki miehet kadehtivat mutta kun ympärillä pyörii kolmekymppistä beibeä ja on rahaa millä mällää niin en kyllä osaa olla pahoillani. Itse olen kaiken tienannut omalla työlläni ja nerokkudellani. Kuka vaan voi tehdä saman, samat opiskelumahdollisuudet on Suomessa kaikilla. M50
Vierailija kirjoitti:
Lompakkoni saattaa herättää hyörinää kaikenikäisten miesten haarojen välissä (Valkoisen mamman kokemus)
Minä teille lompakon näytän.
Riitta
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä peitellä tuollaista. Vanhemmat naiset ja kaikki miehet kadehtivat mutta kun ympärillä pyörii kolmekymppistä beibeä ja on rahaa millä mällää niin en kyllä osaa olla pahoillani. Itse olen kaiken tienannut omalla työlläni ja nerokkudellani. Kuka vaan voi tehdä saman, samat opiskelumahdollisuudet on Suomessa kaikilla. M50
Toisiaan arvostan palstamiesten kirjotuksia. Kiitos, tekstisi nauratti minua.
Tämä on provo mutta jos ei ole niin ne sponsorisuhteet loppuu kun lakkaat vonkaamasta teineiltä ja yrität asiallista aikuisten ihmissuhdetta.
Mulla on tyhjä lämäri ja olen tyhmä duunari, ei paljon kiinnostuneita naisia ole näkynyt.
Ainoa tavoittelemisen arvoinen juuri nyt on eroamassa oleva Bill Gates. Sille jää "vain" 65 miljardia taalaa, jos vaimo vie puolet ;-)
Porvoossa on siihen verrattuna köyhiä maistereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nauramista tuossa oli? Vai oleko nainen ja totuuden myöntäminen ottaa koville ja kateuskin puskee esiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nauramista tuossa oli? Vai oleko nainen ja totuuden myöntäminen ottaa koville ja kateuskin puskee esiin?
Yritin sanoa, että arvostin komiikkaasi. Surkuhupaisuus on aina hauskaa!
En ikävä kyllä osaa selittää asiaa yhtään selvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin sanoa, että arvostin komiikkaasi. Surkuhupaisuus on aina hauskaa!
En ikävä kyllä osaa selittää asiaa yhtään selvemmin.
En ole sama joka tuon ensimmäisen kirjoitti. Enkä kyllä edelleenkään löydä komiikkaa. Tuohan on totta ja elävää elämää.
Tästä on tullut ihan lasten palsta. Yhden rivin chattailua, ei tietoakaan keskustelusta.
Arvaappa mitä mun lomppakoni aiheuttaa/on aiheuttanut!