Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lompakkoni saattaa herättää hyörinää kaikenikäiset naisten korvien välissä (Valkoisen miehen kokemus)

Vierailija
05.05.2021 |

Tunnistan kyllä ongelman! On jotenkin masentavaa, että joutuu jotenkin tekemään itsestään vähemmän varakkaan sen takia, että otetaan tosissaan. Itse tykkään käyttää runsaasti rahaaesim. Mutta kun kerran käytin toimiston juhlissa reilummin rahaa sain niin kummeksuvia ja pahoja katseita, että en toiste käyttänyt.
Hienoja hotelleja tykkään käyttää mutta nekin asustan niin, että kukaan ei varmasti pääse ajattelemaan mitään negatiivista. Aika tylsää.
Kaikki tämä vaan siksi että olen kouluttautunut hyvin, fm luonnontieteet ja olen menestynyt. Naisille tunnun olevan tavoiteltu sponsorisuhde, melko ällöttävää.
Keskustelua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaappa mitä mun lomppakoni aiheuttaa/on aiheuttanut! 

Vierailija
2/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo kuitenkin elämäntapatyötön pslstavahvero...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka alentavat itsensä pelkiksi lompakoiksi tuppaavat alentamaan naiset pelkiksi pi**uiksi. Molemmissa tapauksissa menee metsään.

Vierailija
4/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä röntgenkatseella sen lompakon paksuuden näkee?

Vierailija
5/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän älykkäistä miehistä, joten en kiinnostuisi sinusta. 

Mukavaa, että menestyt taloudellisesti.

Vierailija
6/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoni saattaa herättää hyörinää kaikenikäisten miesten haarojen välissä (Valkoisen mamman kokemus)

Vierailija
7/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä peitellä tuollaista. Vanhemmat naiset ja kaikki miehet kadehtivat mutta kun ympärillä pyörii kolmekymppistä beibeä ja on rahaa millä mällää niin en kyllä osaa olla pahoillani. Itse olen kaiken tienannut omalla työlläni ja nerokkudellani. Kuka vaan voi tehdä saman, samat opiskelumahdollisuudet on Suomessa kaikilla. M50

Vierailija
8/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa vajaaälyiseltä.

Vierailija
9/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoni saattaa herättää hyörinää kaikenikäisten miesten haarojen välissä (Valkoisen mamman kokemus)

Minä teille lompakon näytän.

Riitta

Vierailija
10/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä peitellä tuollaista. Vanhemmat naiset ja kaikki miehet kadehtivat mutta kun ympärillä pyörii kolmekymppistä beibeä ja on rahaa millä mällää niin en kyllä osaa olla pahoillani. Itse olen kaiken tienannut omalla työlläni ja nerokkudellani. Kuka vaan voi tehdä saman, samat opiskelumahdollisuudet on Suomessa kaikilla. M50

Toisiaan arvostan palstamiesten kirjotuksia. Kiitos, tekstisi nauratti minua. 

Vierailija
11/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo mutta jos ei ole niin ne sponsorisuhteet loppuu kun lakkaat vonkaamasta teineiltä ja yrität asiallista aikuisten ihmissuhdetta.

Vierailija
12/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyhjä lämäri ja olen tyhmä duunari, ei paljon kiinnostuneita naisia ole näkynyt.

Vierailija
13/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tavoittelemisen arvoinen juuri nyt on eroamassa oleva Bill Gates. Sille jää "vain" 65 miljardia taalaa, jos vaimo vie puolet ;-)

Porvoossa on siihen verrattuna köyhiä maistereita.

Vierailija
14/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nauramista tuossa oli? Vai oleko nainen ja totuuden myöntäminen ottaa koville ja kateuskin puskee esiin?

Vierailija
15/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nauramista tuossa oli? Vai oleko nainen ja totuuden myöntäminen ottaa koville ja kateuskin puskee esiin?

Yritin sanoa, että arvostin komiikkaasi. Surkuhupaisuus on aina hauskaa!

En ikävä kyllä osaa selittää asiaa yhtään selvemmin.

Vierailija
16/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin sanoa, että arvostin komiikkaasi. Surkuhupaisuus on aina hauskaa!

En ikävä kyllä osaa selittää asiaa yhtään selvemmin.

En ole sama joka tuon ensimmäisen kirjoitti. Enkä kyllä edelleenkään löydä komiikkaa. Tuohan on totta ja elävää elämää.

Vierailija
17/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosiaan noin vajaita ?

Vierailija
18/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiaan noin vajaita ?

Kyllä. Sou?

Vierailija
19/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä mihin tämä on suora vastine ( ja osuva sellainen!)

Vierailija
20/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tullut ihan lasten palsta. Yhden rivin chattailua, ei tietoakaan keskustelusta.